![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-04-2008
Postów: 10
|
![]()
Czy to normalne , że po kilku minutach pracy silnika alternator grzeje się ???co może być przyczyną?Zaznaczam, że założyłem alternator po regeneracji. :fcp9
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-02-2008
Model: Mk1
Silnik: TD 1.8
Rocznik: 1994
Postów: 18
|
![]()
Pisałeś w poprzednim poście że alternator się po prostu spalił teraz pytanie dlaczego - nic nie dzieje się bez przyczyny. Po drodze z alternatora do stacyjki musiało być jakieś zwarcie. Poszukaj bo można i ten al. spalić!!!( możliwe przetarcie jakiegoś przewodu)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-04-2008
Postów: 10
|
![]()
Dzisiaj jak wymieniałem przewody masowe to znalazłem przetarty cienki przewód od rozrusznika.Zaizolowałem go i założyłem na niego rurkę karbowaną aby sytuacja się nie powtórzyła.Wcześniej miałem problemy ze skrzynką bezpieczników(przestała działać dmuchawa)ale po przelutowaniu skrzynki jest ok.Czy możliwe że gdzieś tam tkwi błąd???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 27-06-2007
Skąd: Kujawy CWL
Model: Kuga
Silnik: 2.0 TDCi 150KM
Rocznik: 2015
Postów: 530
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-04-2008
Postów: 10
|
![]()
Przewód główny od alternatora też po wymianie ayleta(końcówki)bo była zaśniedziała, ale sprawdzony pod względem przewodności(jest ok.)więc pozostało chyba tylko zapalić silnik i poczekać czy będzie się grzał bardziej :fcp16 :fcp9
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-04-2008
Postów: 10
|
![]()
Witam !!
:fcp1 Mój Essi już jeździ.alternator robił się trochę ciepły tylko na początku tzn.kiedy akumulator był ledwo co naładowany.Wtedy alternator dawał napięcie 13.7V .Teraz,przy naładowanym już akumulatorze daje stale w granicach 14.2V i nie łapie znacznej temp..Po podłączeniu odbiorników(światła,dmuchawa)nieznacznie spada-14.07V.Sądzę że tak może pozostać.Dziękuję wszystkim, którzy pomagali mi uporać się z tym problemem! :fcp26 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-09-2006
Skąd: Bydzia
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 97
|
![]()
Witam,
u mnie alternator tak sie podgrzal, ze zaczal sie palic :fcp24 zanim poszedlem po gasnice.. zgasl... niewazne... zmierzylem rezystancje na klemach przy odłączonym aku i wyszło 2-5 omy... to prawie nic.. nie mierzylem jeszcze po odlaczeniu alternatora ale mozliwe ze to on powodowal zwarcie??? ogolnie gdzie patrzec i jakie punkty posprawdzac i ewentualnie powymieniac lub poprawic w tej calej elektryce escorta???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-03-2008
Skąd: Wrocław
Model: C-Max
Silnik: 1753 Fordowski TDCI Lynx
Rocznik: 2006
Postów: 192
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |