![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 06-05-2008
Skąd: Łomża
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130km
Rocznik: 2002
Postów: 21
|
![]()
Witam Panowie.
Jakiś czas temu wymieniłem pompe i regenerowałem wtryski i od tego czasu mam problem z odpaleniem silnika przewaznie po nocy (nawet latem) lub dłuższym postoju , musze dlugo krecic zeby załapał , nastepne odpalanie nawet po 5 min jak i w ciagu dnia odbywa sie bez problemów, nie palą sie żadne kontrolki auto sprawuje sie dobrze, czy przyczyny szukać w zle ustawionych wtryskach ?? pozdrawiam slu |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-04-2010
Skąd: białystok
Model: focus kombi
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 42
|
![]()
mam identyczne objawy w focusie 1.8tddi
wymienilem pompe i musze krecic ok 5-15 s zanim zalapie nie znalazlem konkretnej odpowiedzi na forum napisali mi ze moze sie zapowietrzac znalazlem pekniety przewod odprowadzajacy paliwo z wtryskiwacza dzis zostal wymieniony i nie wiem jak odpali jutro po nocy, dam znac ale po wymianie owego przewodu auto zaczelo mulic i to znaczaco bede musial udac sie do dobrego specjalisty |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 06-05-2008
Skąd: Łomża
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130km
Rocznik: 2002
Postów: 21
|
![]()
To daj znac co sie działo z rana
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 10-04-2010
Skąd: białystok
Model: focus kombi
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 42
|
![]()
kolego dzis zaskoczyl niemalze od razu
dosłownie 2 3 s tak jak przed wymianami troche zakopcil na poczatku ale to standard ma 301tys na zegarku i po chwili juz ok jedzie normalnie ale dzis jade wdluzsza trase wiec wytestuje go i napisze |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 30-05-2007
Skąd: Nysa
Model: BMW x1
Silnik: 2.0d TwinTurbo :-D
Rocznik: 2018
Postów: 565
|
![]()
SLU, mierzyłeś ciśnienie na szynie CR w spoczynku (przy wyłączonym silniku) np. po nocy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
FORD Club Polska ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,753
|
![]()
Kolego Pablo X jak sprawdzić to ciśnienie? Bo ja mam podobny problem.
__________________
Ibiza 6K FL 1.9 TDI VP 90 -> Golf 4 1.9 TDI PD 101 -> Focus MK2 FL 2.0 TDCI 136 -> Focus MK3 FL 2.0 TDCI 180 -> Superb MK3 FL 2.0 TDI 200 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 30-05-2007
Skąd: Nysa
Model: BMW x1
Silnik: 2.0d TwinTurbo :-D
Rocznik: 2018
Postów: 565
|
![]()
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Domowym sposobem można użyć ELM327 i ScanXL do pomiaru ciśnienia. Obraz powyżej.
__________________
FORD Club Polska ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 06-05-2008
Skąd: Łomża
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130km
Rocznik: 2002
Postów: 21
|
![]()
Panowie a czy słaby ale jeszcze sprawny akumlator( latem kreci bez problemow zima przy mrozach -15 nie kreci) moze miec jakis wplyw na to?
|
![]() |
![]() |