Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 04-05-2010, 20:18   #1
SLU
ford::beginner
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 06-05-2008
Skąd: Łomża
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130km
Rocznik: 2002
Postów: 21
Domyślnie Ciężko pali po wymianie wtrysków i pompy

Witam Panowie.
Jakiś czas temu wymieniłem pompe i regenerowałem wtryski i od tego czasu mam problem z odpaleniem silnika przewaznie po nocy (nawet latem) lub dłuższym postoju , musze dlugo krecic zeby załapał , nastepne odpalanie nawet po 5 min jak i w ciagu dnia odbywa sie bez problemów, nie palą sie żadne kontrolki auto sprawuje sie dobrze, czy przyczyny szukać w zle ustawionych wtryskach ?? pozdrawiam slu

SLU jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-05-2010, 21:15   #2
focus1.8tddi99
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-04-2010
Skąd: białystok
Model: focus kombi
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 42
Domyślnie Odp: Ciężko pali po wymianie wtrysków i pompy

mam identyczne objawy w focusie 1.8tddi
wymienilem pompe i musze krecic ok 5-15 s zanim zalapie
nie znalazlem konkretnej odpowiedzi na forum
napisali mi ze moze sie zapowietrzac
znalazlem pekniety przewod odprowadzajacy paliwo z wtryskiwacza
dzis zostal wymieniony i nie wiem jak odpali jutro po nocy, dam znac
ale po wymianie owego przewodu auto zaczelo mulic i to znaczaco
bede musial udac sie do dobrego specjalisty
focus1.8tddi99 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-05-2010, 21:18   #3
SLU
ford::beginner
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 06-05-2008
Skąd: Łomża
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130km
Rocznik: 2002
Postów: 21
Domyślnie Odp: Ciężko pali po wymianie wtrysków i pompy

To daj znac co sie działo z rana
SLU jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-05-2010, 08:09   #4
focus1.8tddi99
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 10-04-2010
Skąd: białystok
Model: focus kombi
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1999
Postów: 42
Domyślnie Odp: Ciężko pali po wymianie wtrysków i pompy

kolego dzis zaskoczyl niemalze od razu
dosłownie 2 3 s
tak jak przed wymianami
troche zakopcil na poczatku ale to standard ma 301tys na zegarku
i po chwili juz ok
jedzie normalnie
ale dzis jade wdluzsza trase wiec wytestuje go i napisze
focus1.8tddi99 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-05-2010, 20:08   #5
Pablo_X
ford::specialist
 
Avatar Pablo_X
 
Zarejestrowany: 30-05-2007
Skąd: Nysa
Model: BMW x1
Silnik: 2.0d TwinTurbo :-D
Rocznik: 2018
Postów: 565
Domyślnie Odp: Ciężko pali po wymianie wtrysków i pompy

SLU, mierzyłeś ciśnienie na szynie CR w spoczynku (przy wyłączonym silniku) np. po nocy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
FORD Club Polska
Pablo_X jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-05-2010, 19:17   #6
cezarg1410
ford::expert
 
Avatar cezarg1410
 
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,753
Domyślnie Odp: Ciężko pali po wymianie wtrysków i pompy

Kolego Pablo X jak sprawdzić to ciśnienie? Bo ja mam podobny problem.
__________________
Ibiza 6K FL 1.9 TDI VP 90 -> Golf 4 1.9 TDI PD 101 -> Focus MK2 FL 2.0 TDCI 136 -> Focus MK3 FL 2.0 TDCI 180 -> Superb MK3 FL 2.0 TDI 200
cezarg1410 jest online   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-05-2010, 22:23   #7
Pablo_X
ford::specialist
 
Avatar Pablo_X
 
Zarejestrowany: 30-05-2007
Skąd: Nysa
Model: BMW x1
Silnik: 2.0d TwinTurbo :-D
Rocznik: 2018
Postów: 565
Domyślnie Odp: Ciężko pali po wymianie wtrysków i pompy

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Domowym sposobem można użyć ELM327 i ScanXL do pomiaru ciśnienia.
Obraz powyżej.
__________________
FORD Club Polska
Pablo_X jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-05-2010, 15:59   #8
SLU
ford::beginner
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 06-05-2008
Skąd: Łomża
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 130km
Rocznik: 2002
Postów: 21
Domyślnie Odp: Ciężko pali po wymianie wtrysków i pompy

Panowie a czy słaby ale jeszcze sprawny akumlator( latem kreci bez problemow zima przy mrozach -15 nie kreci) moze miec jakis wplyw na to?
SLU jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.