|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-03-2010, 18:38 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 03-03-2010
Model: escort mk7
Silnik: 1.3
Rocznik: 1996
Postów: 5
|
Sterownik centralnego zamka
Witam. Jestem nowy na forum. Mam pytanie odnośnie montażu sterownika centralnego zamka. wiem, że juz takie tematy były ale mi chodzi o konkretny model sterownika. Poniżej zamieszczam schemat podłączenia. Jako że jestem kompletnym laikiem prosilbym o "przetłumaczenie" go na mowe ludzką, znaczy jaki kabelek do jakiego. Posiadam escorta mk7. Z góry dzięki.
|
03-03-2010, 23:55 | #2 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
|
Odp: Sterownik centralnego zamka
Cytat:
|
|
05-03-2010, 16:09 | #3 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 03-03-2010
Model: escort mk7
Silnik: 1.3
Rocznik: 1996
Postów: 5
|
Odp: Sterownik centralnego zamka
Dobra tylko ja wiem pod które kable mam sie podłączyć w samochodzie. Chodzi mi o rozszyfrowanie które to maja byc kable ze sterownika! jest to sterownik uniwersalny i jest pełno kabli. Jakie sa potrzebne pokzuje schemat ktory zamieścilem, z tym ze ja jestem kompletnym laikiem i nic z niego nie czaje, i prosze o jego rozszyfrowanie.
|
05-03-2010, 20:52 | #4 |
ford::expert
Zarejestrowany: 09-01-2008
Skąd: Niedrzwica Kościelna kolo Lublina
Model: Escort Mk7
Silnik: 1.3 J6A + LPG
Rocznik: 96
Postów: 3,649
|
Odp: Sterownik centralnego zamka
Tu akurat masz schemat do centralnego sterowanego plusem a jak dobrze pamietam do w escorcie oryginalnie jest sterowany minusem. Ale to jeszcze sprawdz. Wiec opisze tak jak powinno byc to podlaczone przy sterowaniu minusem a nie tak jak jest na schemacie. Czyli do zoltego i zolto/czarnego podlanczasz minus ( masa). Czyli jak juz w samochodzie znalazles to mam rozumiec ze znalazlem jeden przewod odpowiadajacy za zamykanie zamkow i drugi za otwieranie zamkow tak? Czyli bialy podlanczasz do przewodu odpowiadajacego za zamykanie zamkow a bialo/czarny do przewodu odpowiadajacego za odrlokowywanie zamkow. I to cala filozofia podlaczenia tego. Jezeli jednak mas zsterowanie centralnym za pomoca plusa to zmiana w porosnaniu do sterowania masa jest taka ze zamiast masy do przedowu zoltego i zolto/czarnego podlanczasz plus i juz masz sterowanie plusem.
|
06-03-2010, 15:01 | #5 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 03-03-2010
Model: escort mk7
Silnik: 1.3
Rocznik: 1996
Postów: 5
|
Odp: Sterownik centralnego zamka
podłączyłem tak:
biały do zamykania białoczarny do odblokowania żółty i żółtoczarny do masy zasilanie do plusa mase do masy I............. nic sie niedzieje.... Potem zamiast żółtego i żółtoczarnego do masy to do plusa i tez nic...... Niewiem juz co robie zle... |
06-03-2010, 15:50 | #6 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 13-11-2007
Skąd: Podkarpackie
Model: Escort mkVII
Silnik: 1.4i + LPG
Rocznik: 02.1995
Postów: 397
|
Odp: Sterownik centralnego zamka
Sterowanie jest plusem.
Sprawdź dokładnie czy odpowiednie przewody znalazłeś w wiązce. Masz auto 96r a z tego co wiem to w mk7 mogą być inne kolory przewodów niż w starszych modelach. Są 2 warianty: Pomarańczowo-niebieski: +12V Brązowy: masa(-) Biało-fioletowy: otwieranie(+) Żółto-czarny: zamykanie(+) Kierunki: niebiesko-biały niebiesko-bordowy II wariant: Czerwony lub czerwono-żółty: +12V Brązowy: masa(-) Biały: otwieranie(+) Żółty: zamykanie(+) Kierunki: Czarno-biały Czarno-zielony
__________________
Nie każda morda pasuje do forda |