![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Kuba
Zarejestrowany: 03-08-2017
Skąd: Jarosław
Model: Focus mk2
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 8
|
![]()
Cześć
Temat dość dziwny dlatego zakładam nowy bo nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi. 2 tygodnie temu oddałem do regeneracji maglownice ( miała luzy, czuć było kazdy kamyk na kierze), dodatkowo przy regeneracji wymienili drążek, był wygięty po strzale. Pojechałem ustawic po wszystim zbieżność i od tego momentu zaczeły się dziać dziwne rzeczy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jadąc na początku prosto, kierownice miałem lekko w prawo ( ktoś powie, z****li ci zbieżnośc ale...) bo paru zakrętach kierownica ustawia się idealnie poziomo i samochód jedzie prosto. Dodatkowo przy predkościach 100+ nadal jest wyczuwalny luz w małych zakresach skrętu, na postoju kierownica i koła są idealnie responsywne Moje przypuszczenia kierują sie ku źle zregenerowanej maglownicy ew źle założonej, co o tym sądziicie ? jakieś inne sugestie ? Za wszystkie będę wdzięczny/ Ostatnio edytowane przez Kareyklain ; 20-10-2017 o 08:06 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 30-10-2007
Skąd: Bytom/Lünen
Model: Audi A4 TDI,Fiesta
Silnik: 2L 150 KM,1,25-82 KM
Rocznik: 2014,2014
Postów: 2,076
|
![]()
na forum czytałem już niejeden post że po regeneracji maglownicy wychodzą jaja dlatego ręce daleko od tego.Co znaczy drążek wygięty po strzale?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Kuba
Zarejestrowany: 03-08-2017
Skąd: Jarosław
Model: Focus mk2
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 8
|
![]()
foka byla bita mniej więcej w prawy przedni róg, na tyle że wystrzeliły poduszki.
A co masz na mysli pisząc ręce daleko od tego ? do reklamacji ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 30-10-2007
Skąd: Bytom/Lünen
Model: Audi A4 TDI,Fiesta
Silnik: 2L 150 KM,1,25-82 KM
Rocznik: 2014,2014
Postów: 2,076
|
![]()
Mam na myśli :ręce daleko od regenerowanych przekładni kierowniczych.Druga rzecz ten samochód po tym dzwonie już nigdy nie pojedzie prosto.Powinien pójść na ramę gdzie go dokładnie pomierzą.Przypuszczam że tam jest więcej uszkodzen o których nie wiesz,na oko niby wsio ok.Podłużnice na 100% krzywe itd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
![]()
dobra regeneracja nie jest zła, co, kupić nową w ASO za tryliard ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Imię: Kuba
Zarejestrowany: 03-08-2017
Skąd: Jarosław
Model: Focus mk2
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 8
|
![]()
samochod jest prosty, był sprawdzany przed zakupem bo sprzedający tego faktu nie ukrywał. Poza tym nie był to duży dzwon bo szkoda była wyceniona wd vinu na 3,5 tys zl i robiona w ASO.
Liczyłem na bardziej rzeczowe komentarze...... Poza tym maglownica turbo wtryski tuleje itd. wszystko to sie regeneruje i jeździ, na to jest gwarancja i gdyby miała ona nie dawac efektów to by tego nie bylo ( tak jak napisał Fulara) ) Ostatnio edytowane przez Kareyklain ; 20-10-2017 o 14:32 |
![]() |
![]() |