![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 12-06-2007
Skąd: warszawa
Model: Ford Escort
Silnik: 1.6 16V + LPG(sekwencja)
Rocznik: 1996
Postów: 343
|
![]()
tak jak w temacie...
__________________
marcineczek222 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 09-01-2008
Skąd: Niedrzwica Kościelna kolo Lublina
Model: Escort Mk7
Silnik: 1.3 J6A + LPG
Rocznik: 96
Postów: 3,648
|
![]()
Podlanczasz analogowy miernik pod niego. Jezeli masz do mierzenia oporu to podlanczasz pod dwa przewody tego czujnika i poruszasz delikatnie symulujac ruch przepustnicy i obserwojesz wskazowke na mierniku. Powinna ona przesowac sie plynni. Jezeli jest uszkodzony to beda nagle skoki wskazowki na mierniku. Jezeli masz miernik do mierzenia napiecia to mozesz wziasc jakas baterie czy cos podobnego i tez da sie zmierzyc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,526
|
![]()
normalny miernik cyfrowy starczy
ustawiasz na rezystencje i tyle , poruszasz powoli przepustnica. a jak masz czym w kabelki wejsc to tez 0.50-1 V zamknieta otwarta4.30-4.80V rezystencja 300 na zamknietej a na otwartek cos pewnie kolo 2500 , ale od tych liczba tam moga byc spore odchylenia o 100 czy wiecej Wazne zeby tak jka kolega wyzej napisal , plynnie chodzilo , nie skakalo i nie bylo zanikow. Ostatnio edytowane przez tomiscorpio ; 23-04-2010 o 00:36 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 21-02-2010
Skąd: Bydgoszcz
Model: Escort MK7 GHIA
Silnik: 1.4+lpg
Rocznik: 1996
Postów: 86
|
![]()
A czy jesli jest uszkodzony czujnik to obroty mogą się zawieszać np 1500 i przy dojeżdżaniu do skrzyżowania bardzo wolno spadają lub trzymają 1500zarówno na paliwie jak i na gazie, dodam, że przypływka wymieniona, krokowy czyszczony, świece i kable wn wymienione
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 09-01-2008
Skąd: Niedrzwica Kościelna kolo Lublina
Model: Escort Mk7
Silnik: 1.3 J6A + LPG
Rocznik: 96
Postów: 3,648
|
![]()
Raczej watpie zeby to byla wiana tego czujnika. To wina albo krokowca albo lewego powietrza.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,526
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: Mondeo mk5 Vignale
Silnik: 2,0 ecoblue AWD
Rocznik: 2020
Postów: 3,198
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 27-10-2007
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 52
|
![]()
Jakie dokładne fabryczne wyniki ma być ??
Kilka osób piszą co innego. Kilka dni temu przystąpiłem do regulacji. Miernik na volty, czarny na mase (ucho) a czerwony na czerwony kabelek i wyszło 0,53 V (w stacyjce zapłon). Ustawiłem na 0,60 V. Kolega GeneralX pisał gdzieś że ma być od 0,55 do 0,65 V. Ale to jest na oko chyba. Chcę dokładnie ustawić książkowo. Lepsza metoda chyba rezystancja ale jakie mają być i gdzie czarny ma leżeć a gdzie czerwony z miernika ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,526
|
![]()
on nie ma miec 0.566858474657476584786748967489567349769457689 V
To nie jest prom kosmiczny i jego nawigacja. jak na zamknietej masz 0.53 V to wszystko gra. Sprawdz dalej czy plynnie rosnie i czy nie skacze mocno w dol lub zanikow nie ma. Wedlug mnie szukasz dziury w calym./ |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 06-12-2009
Skąd: Warszawa
Model: Bolero2
Silnik: 1.3
Rocznik: 1998
Postów: 11
|
![]()
jesli masz problem z wolnymi obrotami przy dojeżdżaniu do swiatel to zdejmij ten smieszny ala dolot doprowadzajacy powietrze do puchy filtra u mnie zdalo egzamin
|
![]() |
![]() |