|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-12-2012, 14:59 | #1 |
ford::average
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Prudnik
Model: GALAXY MK2
Silnik: 2,3 + LPG
Rocznik: 2001
Postów: 51
|
Błąd ABS nr 01276. Wymiana pompy nie pomogła
Od dłuższego czasu zapala się kontrolka ABS po przekroczeniu 20 km/h.
Vag wyświetla następujący problem : 01276 – ABS Hydraulic Pump (V64) 16-10 – Signal Outside Specifikations - Intermittent Kasowanie błędu nic nie daje. Po przeczytaniu kilku postów postawiłem na pompę. Dzisiaj ją wymieniłem i się okazało że niepotrzebnie - problem dalej ten sam. Co powinienem teraz sprawdzić? Ostatnio edytowane przez Peterson2141 ; 28-12-2012 o 17:57 |
28-12-2012, 15:43 | #2 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-05-2007
Skąd: Wiesbaden
Model: Hyundai ix35
Silnik: 2,0 VVTC
Rocznik: 11
Postów: 343
|
Odp: Problem z ABS
Proponuję najpierw pomiar rezystancji każdego z czujników ABS.
|
28-12-2012, 16:26 | #3 |
ford::average
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Prudnik
Model: GALAXY MK2
Silnik: 2,3 + LPG
Rocznik: 2001
Postów: 51
|
Odp: Problem z ABS
jakie oporności powinny wykazywać ?
|
28-12-2012, 16:58 | #4 |
ford::expert
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-12-2005
Skąd: Warszawa , Łódz czasami...
Model: Mondeo Mk4 , Opel Movano
Silnik: 2.0 TDCI , 2.3 DCI-by V-tech 130KM / 170KM
Rocznik: 2008 , 2011
Postów: 3,635
|
Odp: Problem z ABS
Peterson2141 proszę poprawić tytuł tematu na bardziej konkretny.
Ten temat Ci pomoże : [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Pozdrawiam Wojtek
__________________
Liczą się ludzie - nie samochody. Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka i nigdy nie powinno być odwrotnie ! Nie ważne gdzie , nie ważne kiedy , nie ważne po co , ważne z kim. KU PRZESTRODZE ! http://www.youtube.com/watch?v=PAWZHL46B9Q 18+ !!! |
28-12-2012, 18:58 | #5 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 11-05-2007
Skąd: Wiesbaden
Model: Hyundai ix35
Silnik: 2,0 VVTC
Rocznik: 11
Postów: 343
|
Re: Błąd ABS nr 01276. Wymiana pompy nie pomogła
Nie pamiętam wartości, ale wszystkie powinne mieć tą samą wartość. Czyli mierzysz cztery i trzy powinne być takie same ( o ile tylko jeden jest niesprawny).A tak wogóle to już ten temat był wałkowany
|
29-12-2012, 10:52 | #6 |
ford::average
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Prudnik
Model: GALAXY MK2
Silnik: 2,3 + LPG
Rocznik: 2001
Postów: 51
|
Odp: Błąd ABS nr 01276. Wymiana pompy nie pomogła
No i po kłopocie. Przynajmniej na razie kontrolka się nie zapala.
Problem był w skrzynce bezpieczników przy akumulatorze. Znajdują się tam między innymi trzy standardowe bezpieczniki z których to dwa 30 A są od ABS-u. Wszystkie są sprawne i nie były popalone. Jednak po wyjęciu jeden z nich miał przypalone nóżki. Wyglądało na to że, nie było styku. Wyczyściłem nóżki bezpiecznika włożyłem i po kłopocie. |
26-02-2013, 13:33 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-11-2008
Skąd: Piaseczno
Model: Galaxy
Silnik: 1,9TDI BTB 111kW/150KM
Rocznik: 2005
Postów: 57
|
Odp: Błąd ABS nr 01276. Wymiana pompy nie pomogła
Koledzy, muszę podzielić się swoimi przejściami w tym temacie.
W drugiej połowie stycznia tuż przed feriami zaświeciły się kontrolki ABS i ESP z jednoczesnym wyłączeniem tych udogodnień w galusiu. Wszystkie kroki przeszedłem, bezpieczniki przy aku itd. VAG pokazał: 01276 - ABS Hydraulic Pump (V64) 012 - Electrical Fault in Circuit Problem znikał i pojawiał się sam od siebie kilkukrotnie (tak myślałem) a przy zimie i ośnieżonych drogach nie tylko osiedlowych nie uśmiechało się jeździć bez ABS i ESP. Wizyta u "specjalisty elektryka/elektronika" podłączenie do spec-kompa i diagnoza: wymontować, dostarczyć moduł sterujący konieczne jest rozebranie i przelutowanie elementu, który w 99% przypadków ulega awarii. Wymontowałem (niezła jazda), gdy odebrałem przelutowany zgodnie z zaleceniem przyjechałem na odczyt (oczywiście kontrolki nadal się świeciły). Najpierw samodzielne podłączenie się VAG i komunikat: 01276 - ABS Hydraulic Pump (V64) 014 - Defective - Intermittent Podłączenie do spec-kompa i podobno wyświetlił się błąd, oznajmił że to nie to co myślał i że lepiej będzie jak przelutuje z powrotem tak jak było... :[ myślałem, że mnie trafi Całe szczęście, że za to wszystko nie miał odwagi wziąć nawet złotówki, a co się namęczyłem - to moje... A teraz najśmieszniejsze: pojechałem do znajomego mechanika, opowiedziałem wszystko po kolei i jakże wielkie było moje zdziwienie jak zaczął od przyglądnięcia się kołom z zewnątrz! - masz za mało powietrza w tylnym prawym kole, mniejsza średnica/obwód toczącego się koła powoduje błąd odczytu na czujnikach ABS i wyłącza systemy Czułem jak mi włosy dęba stają, czujników ciśnienia w kołach brak, ale jak przypomniałem sobie że od kilkunastu dni w odstępach 3-4 dniowych musiałem dodmuchać w oponkę to sobie uzmysłowiłem, że ma rację. I miał. Na jednej osi musi być równe ciśnienie w kołach, tolerancja jest bodajże do 1 bar'a.
__________________
Galuś Galasek Galunio |
27-02-2013, 13:35 | #8 |
ford::average
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Prudnik
Model: GALAXY MK2
Silnik: 2,3 + LPG
Rocznik: 2001
Postów: 51
|
Odp: Błąd ABS nr 01276. Wymiana pompy nie pomogła
Czasem najprostsze rozwiązania przyjdą jak się już dość namordujemy.
|
27-02-2013, 21:13 | #9 |
ford::amateur
Imię: Bronek
Zarejestrowany: 05-12-2012
Skąd: ZG
Model: MK2
Silnik: 2300
Rocznik: 1996
Postów: 8
|
Odp: Błąd ABS nr 01276. Wymiana pompy nie pomogła
Mi np. nie działały abs'y bo wtyczki były zaśniedziałe między kablami a czujnikamiGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. czasem byle pierdoła a mordengi tygodniowe.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
01-11-2013, 15:25 | #10 |
ford::average
Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 28-03-2012
Skąd: Myszków
Model: Ford Galaxy MK1
Silnik: 2.8i V6
Rocznik: 2000
Postów: 122
|
Odp: Błąd ABS nr 01276. Wymiana pompy nie pomogła
Witam.
Błąd 01276 dopadł i moje auto, na początku błąd zaświecał się w tamtą zimę na dzień lub dwa i spokój, potem ponad pół roku spokoju i jak zaświecił to już nie chce zgasnąć. Mam Vaga sprawdziłem poszczególne czujniki, każdy z nich działa i pokazuje taką samą prędkość podczas jazdy prosto, oczywiście na zakrętach wartości się zmieniają. Niestety mój kabelek nie może wykonać testu wyjść i nie jestem w stanie powiedzieć czy silnik reaguje. Stąd moje pytanie, co w takim przypadku?? Gdzie szukać przyczyny?? Gdzie w ogóle znajduje się sterownik ABS ?? I czy w MK1 też są jakieś bezpieczniki od ABS koło akumulatora?? |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|