![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 06-08-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort
Silnik: 1.8 D CLX
Rocznik: 1991
Postów: 1,408
|
![]()
Cześć,
wczoraj z ciekawości odłączyłem przepływomierz i mój dieselek (dv6c) przestał szarpać na niskich obrotach podczas jednostajnej jazdy i hamowania silnikiem. Osiągi też zbytnio nie uległy zmianie chociaż lekko czuć że ma mniej wigoru. Jednak co istotne przestał poszarpywac. Kupić nowy przepływomierz czy czyścić obecny? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: WOŁÓW\WROCŁAW
Model: Hyundai i30 N Line focus mk3 fl, Astra F, 126p
Silnik: 1,5 TGDI, 1,5 TDCI , 1.4 Pb, prawie 0,7 :)
Rocznik: 2022 2015 1995
Postów: 3,202
|
![]()
Wcale nie oznacza to uszkodzonego przepływomierza.
Odpinajac wtyczkę auto leci na mapie awaryjnej bo nie ma danych. Na początek wyczyść bo nie zaszkodzi. Poza tym polecam diagnozowac sprzętem, a nie na oko.
__________________
Czego prócz śmierci boimy się najbardziej? Uszczelki pod głowicą ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
|
|