![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 30-03-2005
Skąd: Łódź
Model: Mondeo mk4 Titanium X Combi,
Silnik: 2,0 tdci 143ps
Rocznik: 2010
Postów: 1,530
|
![]()
jak w temacie,kolega montuje w czwartek instalcje gazową KME Diego do Mondeo MK1 2,0benz rok 94 z sekwencyjnym wtryskiem gazu i pan gazownik zapytał go jak chce miec przełaczanie na gaz -podczas wznoszacych sie obrotów czy opadających?
czy jest jaks teoria na to?cos jest lepsze a coś gorsze? ja we wszyutskich 3 autach jakie miałem miałem i mam na opadająchy obrotach ale czy to reguła?moze na wznoszących jest lepiej? jak wy macie?co polecacie? pozdrowionka!
__________________
było mk1, mk3 teraz mk4- wszystko combi ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,323
|
![]()
Co prawda ja mam II gen. ale nie podobało mi się jak ustawiłem na przełączenie przy przyspieszaniu,silnik dostawał zadyszki,jak by mu gazu brakło. Przestawiłem na przełączanie przy opadaniu obrotów i nie mam problemu,praktycznie nie czuć kiedy się przełącza,tylko słychać przekażnik :fcp2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]()
Hmmm, a czy taki wybór jest tylko w instalkach IV gen i wyżej? Chciałbym u siebie przerobić na przełączanie przy zmniejszaniu obrotów, a mam II gen Tomassetti czy Tomassetto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 30-03-2005
Skąd: Łódź
Model: Mondeo mk4 Titanium X Combi,
Silnik: 2,0 tdci 143ps
Rocznik: 2010
Postów: 1,530
|
![]()
lechu kein problem!!to sie w programie ustawia u gazownika-masz jak chcesz-ja mam chyba 3 genercję i mamna opadjących i jest oki-kumplowi tez to radzę!!!!
a jka masz elektronikę?jakiej firmy? pewnie Bingo albo Autotronica-wiec zaden problem!!!
__________________
było mk1, mk3 teraz mk4- wszystko combi ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]()
Nie mam pojęcia jaki ten sterownik jest. Muszę pojechać teraz na regulację bo już prawie rok jak ostatnio byłem, to ich podpytam przy okazji.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,323
|
![]()
llechu, nie pytaj tylko powiedz żeby Ci przestawili :fcp4 W dokumentach od instalacji musisz mieć napisane jaka centralka
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 22-01-2006
Skąd: łask
Model: mondeo
Silnik: 1.8 lpg
Rocznik: 94'
Postów: 249
|
![]()
jedyna słuszna opcja to przy opadających obrotach no chyba że lubi spoglądać śmirci w oczy przy ruszaniu (włączanie się do ruchu) gdy zapomni wcześniej przygazować pozdro
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]()
W dokumentach to mam wszędzie i we wszystkich miejscach wpisane tomassetto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 30-03-2005
Skąd: Łódź
Model: Mondeo mk4 Titanium X Combi,
Silnik: 2,0 tdci 143ps
Rocznik: 2010
Postów: 1,530
|
![]()
tomasseto to głównie autotronica miało-miałem takia instalke w sierrce-a na guziku od przełaczania nie ams znapisane autotronic?albo tam duze A było..jakos tak!
__________________
było mk1, mk3 teraz mk4- wszystko combi ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
JA tam wolalbym przy rosnacych i to jakos w okolicy 1500 obr/min ,bo po co ladowac paliwo w rure wydechowa
co do uwagi o wlaczaniu sie do ruchu ,czyli w tym kontekscie Cytat:
a juz o biedaczku zimnym katowanym silniku nie wspominam :fcp18 jak ktos tak jezdzi to jego sprawa przy normalnej jezdzie nie ma znaczenia jak sie przelaczy - skoro moj Polonez na II generacji nie szarpie ,to nie wierze ,ze dobrze ustawiona IV generacja bedzie odstawiala szopki
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
|
![]() |
![]() |