![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 18-10-2006
Skąd: Częstochowa
Model: mk3/ducato
Silnik: tdci 2.0.114km na 156. 293 Nm na 373
Rocznik: 2002/1998
Postów: 234
|
![]()
Tak jak w temacie.Samochód gdy postoi na słońcu i się nagrzeje nie chcę odpalać.Kręci i mruga sprężynka,dopiero za trzecim lub czwartym włączeniem zapłonu przestaje mrugać i samochód zapala.Na wds pokazuje błąd P0404-usterka położenia zaworu egr bądż wartość poza zakresem.Na zaślepionym zaworze to samo.Co egr ma wspólnego z odpalaniem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-01-2008
Skąd: Poznań
Model: A7, Mondeo
Silnik: 50TDI, 2.0TDCI
Rocznik: 2018, 2011
Postów: 4,462
|
![]()
Od jak dawna masz ten problem? Podaj przebieg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 18-10-2006
Skąd: Częstochowa
Model: mk3/ducato
Silnik: tdci 2.0.114km na 156. 293 Nm na 373
Rocznik: 2002/1998
Postów: 234
|
![]()
Przebieg teoretycznie 200 000.Samochód mam od prawie trzech lat i sam zrobiłem nim 22tys.Problem się pojawił zaraz po kupnie.W serwisie bosh stwierdzili że to wina jakiegoś czujnika ciśnienia paliwa,więc go wymienili i rok spokoju.Po roku problem wrócił więc pojechałem do serwis ford ids pokazał P0404,przeczyścili egr pół roku spokoju,teraz znowu ta pomarańczowa franca puszcza mi oczko.Auto mogę cisnąć ile wlezie i nic nie wyskakuje problem jest tylko gdy stoi na słońcu i chcę go odpalić.
Właśnie wróciłem z kolejnego podpięcia gada pod komputer,tym razem uszkodzony moduł czy sterownik pompy kazałem mechanikowi żeby znalazł drugi na podmianę coby znowu nie kupować w ciemno. Ostatnio edytowane przez Fordziak ; 17-06-2011 o 22:05 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]() Cytat:
Przerabiałem to u siebie, po odpaleniu na zaciąg auto dojechało do serwisu wzorowo, silnik nagrzał się bardzo szybko przy -15 stopniach do 90. Po zgaszeniu problem ten sam. Pomogła tylko wymiana EGRa na nowy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
|
![]() |
![]() |
![]() |