|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-01-2012, 22:39 | #1 |
Postów: n/a
|
Escort mk VII 1.8 TD - kilka pytań
Witam wszystkich Fordomaniaków.
Otóż mam do kupienia Essiego 1.8 TD kombi z 1999 roku. Auto z dalszej rodziny, także wiem co biorę. Gość mówi, że z zapłatą mu się nie spieszy, może mi rozłożyć na raty, nie ma problemu, więc oferta kusząca, a samemu na pewno jeszcze przez długi czas na nic lepszego bym nie zarobił. Co najważniejsze wszystko robione, do tej pory serwisowane w ASO, wszystkie wymiany na czas, mechanicznie nie ma się do czego przyczepić. W środku i z zewnątrz trochę gorzej, właściciel palący, raczej w aucie nie sprzątał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale to da się ogarnąć. Gość wkręca mi, że motor ma 145 koni, że to jest wersja z Austrii, z jakimś dodatkowym chipem czy coś w tym stylu. Ogólnie mówi, że w Polsce takich Escortów nie ma i że części musiał ściągać, bo tutejsze nie pasowały. Np mówił, że jak zmieniał półoś, to wkładał od Forda Probe, bo Escortowa była za krótka. Rzeczywiście były takie escorty? Nic nie mogę znaleźć w sieci na ten temat. Fakt, że zbiera się ładnie, 170 leciałem bez większego wysiłku, ale czy to rzeczywiście możliwe żeby tyle miał pod machą czy ściema? szkoda mi kasy na hamownię. No i ma felgi 13', Escorty miały takie standardowo, czy siedziały na 14'? Wyposażenie bogate, klima jest, podgrzewana szyba przednia, ABS, poduchy. Z zewnątrz, jak pisałem nieco gorzej, ruda daje o sobie znać tu i ówdzie, głównie na progach, przednich nadkolach. Tylne były wymieniane. Warto się pchać w ten interes? Dzięki za wszystkie opinie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
03-01-2012, 23:13 | #2 |
ford::expert
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-12-2005
Skąd: Warszawa , Łódz czasami...
Model: Mondeo Mk4 , Opel Movano
Silnik: 2.0 TDCI , 2.3 DCI-by V-tech 130KM / 170KM
Rocznik: 2008 , 2011
Postów: 3,635
|
Odp: Escort mk VII 1.8 TD - kilka pytań
Nie było takiej wersji z tak mocnym silnikiem. Pewnie ma standardowe 90 KM.
To , że jechałeś 170 to żadna rewelacja. Mondeo Kombi z tym samym silnikiem jechało za moim około 180 ( z nawigacji ). Więc to bajka 145 KM. Nie ma mowy o żadnym chipie. Nie da się po prostu. Escorty wychodziły również na fabrycznych 13. Wrzuć jakieś zdjęcia , cenę itp. Więcej danych potrzebujemy.
__________________
Liczą się ludzie - nie samochody. Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka i nigdy nie powinno być odwrotnie ! Nie ważne gdzie , nie ważne kiedy , nie ważne po co , ważne z kim. KU PRZESTRODZE ! http://www.youtube.com/watch?v=PAWZHL46B9Q 18+ !!! |
03-01-2012, 23:19 | #3 |
Postów: n/a
|
Odp: Escort mk VII 1.8 TD - kilka pytań
Zdjęć na razie nie mam, jak zdobędę to wrzucę. Co do ceny to jeszcze się mamy ugadywać. Tylko nie wiem od ilu mogę zacząć. Na allegro widzę, że niektórzy wołają nawet 6 tys, ale to zadbane egzemplarze i blacharsko ok, a na tym już niestety co nie co widać. Zwłaszcza, że to biały kolor.
Głównie chodziło mi o ten silnik. Czytałem, że można zwiększyć ciśnienie doładowania i zmniejszyć obroty, przy których załącza się turbina, ale to daje 105 koni, a gdzie tam do 145. Tak jak myślałem - kit Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. albo on mi wkręca, albo jemu ktoś wkręcił Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. No nic, dzięki za odpowiedź Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
04-01-2012, 08:46 | #4 |
ford::beginner
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 26-04-2011
Skąd: Częstochowa
Model: Focus Mk1 HB
Silnik: 1,6 Zetec LPG
Rocznik: 2003
Postów: 23
|
Odp: Escort mk VII 1.8 TD - kilka pytań
Chciałbym się przejechać Escortem, który ma 145 kucyków. Przy takiej mocy to chyba silnik startowałby pierwszy a potem buda jak się zbierze. Osobiście nie pchałbym się w taki interes mimo kuszącej, jak zakładam ceny tudzież rozłożeniu na raty. Zawsze mi wpajano żeby od rodziny nie kupować bo potem bóle, żale itp. Zresztą, jeśli nie masz pod ręką gotówki (jak piszesz) to tym bardziej bym go sobie darował. Skoro to taki dziwny typ Essiego to jak Ci coś padnie to będziesz 3tygodnie szukał jakiejś głupiej części pewnie jeszcze za nią przepłacisz. Może będzie chodził bezproblemowo ale sam piszesz, że już rdzewieje. Uporanie się z rudą już trochę połknie kasy a co dopiero gdy padnie część, którą będzie trzeba przywieźć z Austrii gdzie takie dziwolągi wychodziły. Pełno jest normalnych Escortów w dobrych cenach. Pozdrawiam.
Może on ma 145Nm a nie KM?? :-) |
09-01-2012, 10:59 | #5 |
Postów: n/a
|
Odp: Escort mk VII 1.8 TD - kilka pytań
Dziękuję za sugestie. Po dłuższym zastanowieniu i rozmowie z narzeczoną chyba jednak odpuścimy rzeczywiście. Tym bardziej, że szykujemy ślub, to pieniądze się przydadzą.
Dzięki jeszcze raz za odpowiedzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
09-01-2012, 11:49 | #6 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-10-2009
Skąd: WS/WI/WU
Model: S-max/QQJ11
Silnik: 2.0 TDCi 185KM/400Nm by Heko /DIG-T
Rocznik: 2009/2016
Postów: 464
|
Odp: Escort mk VII 1.8 TD - kilka pytań
W takim razie wszystkiego dobrego! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|