Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 14-07-2006, 13:31   #1
virus_lx
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 06-04-2006
Postów: 11
Domyślnie BLOS + Escort 1.4 92r.

Witam.
Mam takie pytanie. Czy ktoś zakładał już BLOS do escorta z silnikiem 1.4 monowtrysk? jeśli tak to prosił bym o opis jak to robił gdzie dokładnie wcisnoł Blosika.
Moja instalacja to Tartarini sterownik tec99 niestety nie pamiętam jaki parownik.
Dużo czytałem na temat Blos-a i szykuje sie do kupna i montażu. Tylko czy będzie sie dobrze sprawował przy tak niskiej pojemności?
Z góry dzieki za odpowiedź. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Pozdrawiam

virus_lx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-07-2006, 13:42   #2
Lars
ford::average
 
Zarejestrowany: 24-06-2006
Skąd: Łódź
Postów: 63
Domyślnie

Hejka.

Zerknij tutaj:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Jeśli masz dolot taki, jak na zdjęciu, to Blos odpada.

Pozdróweczka
__________________
"We live for the fight !!!"
Lars jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-07-2006, 14:10   #3
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie

Cytat:
Napisał Lars
Jeśli masz dolot taki, jak na zdjęciu, to Blos odpada.
a dlaczego odpada - dorabiasz sobie inny dolot i heja.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-07-2006, 17:49   #4
mtz
ford::advanced
 
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 30-12-2005
Skąd: Kraków
Model: Transit
Silnik: 2,2 tdci 115KM
Rocznik: 2010
Postów: 273
Domyślnie

Cytat:
Napisał Struna
a dlaczego odpada - dorabiasz sobie inny dolot i heja.
jasne, jasne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Z rurek PCV extra sie rzeźbi, bo roznych kolanek pod dostatkiem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrawiam Mateusz

http://www.install-serwis.com.pl
mtz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-07-2006, 20:09   #5
Assan
ford::expert
 
Avatar Assan
 
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,323
Domyślnie

Wszystko da radę zrobić,będę przerabiał dolot przy gażniku webera u ojca pod blosa i wiem że będzie działał (filtr ma taki jak CFI :fcp4 )
Assan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-07-2006, 21:35   #6
Lars
ford::average
 
Zarejestrowany: 24-06-2006
Skąd: Łódź
Postów: 63
Domyślnie

OK, a czy da się - przy niewielkich przeróbkach - zaadaptować dolot z 1,4 EFI do CFI?
__________________
"We live for the fight !!!"
Lars jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-07-2006, 21:56   #7
Assan
ford::expert
 
Avatar Assan
 
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,323
Domyślnie

w sumie by sie dało ale trzeba dorobic wlot powietrza z rury do gaznika (kolano)
Assan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-07-2006, 22:57   #8
Lars
ford::average
 
Zarejestrowany: 24-06-2006
Skąd: Łódź
Postów: 63
Domyślnie

Zaraz zaraz... ale ja nie mam gaźnika... pytałem o silnik z monowtryskiem. :fcp14

Co to znaczy dorobić wlot? Czy połączenie silnika z dolotem bardzo się różni w silniku EFI w stosunku do CFI?
__________________
"We live for the fight !!!"
Lars jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-07-2006, 10:43   #9
mtz
ford::advanced
 
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 30-12-2005
Skąd: Kraków
Model: Transit
Silnik: 2,2 tdci 115KM
Rocznik: 2010
Postów: 273
Domyślnie

Różni się. Musisz odkręcić u siebie filtr powietrza łącznie z obudową. Następnie w to miejsce zamontować kolanko by była możliwośc podłączenia rury dostarczającej gaz z blosa + zamontowanie filtra powietrza z EFI. W sumie dośc proste do przerobienia. U Ciebie bedziesz musiał parownik dać w inne miejsce bo w EFI tam właśnie jest zamontowany filtr
__________________
Pozdrawiam Mateusz

http://www.install-serwis.com.pl
mtz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-07-2006, 10:54   #10
llechu
ford::expert
 
Avatar llechu
 
Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
Domyślnie

Najlepiej to sobie zdjęcie obejrzyj.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
llechu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.