![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 06-04-2006
Postów: 11
|
![]()
Witam.
Mam takie pytanie. Czy ktoś zakładał już BLOS do escorta z silnikiem 1.4 monowtrysk? jeśli tak to prosił bym o opis jak to robił gdzie dokładnie wcisnoł Blosika. Moja instalacja to Tartarini sterownik tec99 niestety nie pamiętam jaki parownik. Dużo czytałem na temat Blos-a i szykuje sie do kupna i montażu. Tylko czy będzie sie dobrze sprawował przy tak niskiej pojemności? Z góry dzieki za odpowiedź. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 24-06-2006
Skąd: Łódź
Postów: 63
|
![]()
Hejka.
Zerknij tutaj: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Jeśli masz dolot taki, jak na zdjęciu, to Blos odpada. Pozdróweczka
__________________
"We live for the fight !!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::advanced
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 30-12-2005
Skąd: Kraków
Model: Transit
Silnik: 2,2 tdci 115KM
Rocznik: 2010
Postów: 273
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,323
|
![]()
Wszystko da radę zrobić,będę przerabiał dolot przy gażniku webera u ojca pod blosa i wiem że będzie działał (filtr ma taki jak CFI :fcp4 )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 24-06-2006
Skąd: Łódź
Postów: 63
|
![]()
OK, a czy da się - przy niewielkich przeróbkach - zaadaptować dolot z 1,4 EFI do CFI?
__________________
"We live for the fight !!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,323
|
![]()
w sumie by sie dało ale trzeba dorobic wlot powietrza z rury do gaznika (kolano)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 24-06-2006
Skąd: Łódź
Postów: 63
|
![]()
Zaraz zaraz... ale ja nie mam gaźnika... pytałem o silnik z monowtryskiem. :fcp14
Co to znaczy dorobić wlot? Czy połączenie silnika z dolotem bardzo się różni w silniku EFI w stosunku do CFI?
__________________
"We live for the fight !!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 30-12-2005
Skąd: Kraków
Model: Transit
Silnik: 2,2 tdci 115KM
Rocznik: 2010
Postów: 273
|
![]()
Różni się. Musisz odkręcić u siebie filtr powietrza łącznie z obudową. Następnie w to miejsce zamontować kolanko by była możliwośc podłączenia rury dostarczającej gaz z blosa + zamontowanie filtra powietrza z EFI. W sumie dośc proste do przerobienia. U Ciebie bedziesz musiał parownik dać w inne miejsce bo w EFI tam właśnie jest zamontowany filtr
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]() |
![]() |
![]() |