![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 30-05-2008
Model: mk3
Silnik: 2.0 tddi
Rocznik: 2001
Postów: 3
|
![]()
witam wszyskich
dzis moja mondzia byla serwisowana zostaly wymienione tarcze, napinacz i amortyzatory. i o dziwo po tych operacjach fordzik w ogole nie odpala! jedyne co bylo robione z elektryka to rozlaczenie klemy tak dla bezpieczenstwa. po ponownym zalozeniu i przekreceniu kluczyka prawidlowo zapalaja sie i gasna wszystkie kontolki, rozusznik kreci ale auto alni mysli odpalic. czy ktos sie spotkal z czyms takim ?? obecnie auto stoi na belkach ale chyba niema to wplywu. pozdrawiam i prosze o pomoc. Marc. Ostatnio edytowane przez Marek ; 29-05-2012 o 05:54 Powód: Dodanie prefiksu |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 30-05-2008
Model: mk3
Silnik: 2.0 tddi
Rocznik: 2001
Postów: 3
|
![]()
Panowie, udało sie!
Nauczka na przyszłosc: Pamietajcie ze gdy jest malo paliwa (jedna krecha), i wrzuci sie fure na lewar, to moze sie zapowietrzyc uklad paliwa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. po odpowietrzeniu odpala z dotyku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. pozdrawiam! :fcp29 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 27-05-2008
Skąd: leicester UK
Postów: 21
|
![]()
DOBRA RADA NA PRZYSZŁOSC.\
DZIEKI |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 30-06-2008
Model: mondeo
Silnik: 2.0tddi
Rocznik: 2001
Postów: 33
|
![]()
ja wymienialem amortyzatory z tylu i tez mi zgasl i nie chce zapalic po tem.jak to odpowietrzyc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 07-09-2007
Skąd: Northern Ireland/Rzeszów
Model: Mondeo mk4 Saloon
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 314
|
![]()
Zalać więcej paliwa i kręcić rozrusznikiem, a sam się odpowietrzy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 30-06-2008
Model: mondeo
Silnik: 2.0tddi
Rocznik: 2001
Postów: 33
|
![]()
auto trafilo na warsztat i nikt nie wie czemu nie chce zapalic- twierdza ze ropa jakas dziwna i beda plukac i wymieniac rope.komp nic nie pokazuje.myslalem ze to sterownik pompy ale byl dobry do sandomierza wyslalem do tych sterownikow.byl odpowietrzany.na zapych nic.czujnik na wale dziala.akumulator na innym probowalem krecic i nic.przekaznik pod akumulatorem sprawdzalem to jest dobry.paliwo idzie na wtryski- tylko nie wiem czy przebija wtrysk czy nie i czy we wlasciwym momencie.dzien wczesniej wymienialem amory z tylu.miesiac wczesniej wymienilem alternator i ta pompke wspomagajaca przy baku bo padlo.czy to moze byc ta ropa, czy moze pompa wtryskowa, czy jaki inny cud.ogolnie to wymienilem amory pojechalem zrobic probe i zaczal tracic moc ale przegazowalem i mu przeszlo ale w trakcie zapalila sie kontrolka od ladowania, zgasilem i zapalilem przegazowalem go i mu przeszlo zaparkowalem i nastepnego juz nie zapalil.
glupie te nowe samochody pelno tej elektroniki wszedzie-najbardziej zawodny system. kolo dwumasowe sie konczy tez bo jak wcisne pedal to cos piszczy i jak sprawdzalem czujnik na wale to byly opilki.moze to ta dwumasa.prosze was o pomoc co to za cud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Andrzej Marek
Zarejestrowany: 26-12-2008
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: Ford Fusion mk2 z USA /Mondeo mk5/
Silnik: 1,5 EB wersja SE, K&N 33-5000
Rocznik: 2014 model 2015
Postów: 1,357
|
![]()
Bez dwu masy sprawnej też zapalisz ale nie pojedziesz. Co do piszczenia to objawy wskazują na padający wyprzęgnik.
Kiedy było tankowane, dużo przejechałeś od ostatniego tankowania? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::professional
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 11-01-2007
Skąd: KPR
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI 90 KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,151
|
![]()
barteziontko coś mi się wydaje , że jednak dobrze go nie odpowietrzyłeś i dlatego nie chce zapalić. Zalej pompę paliwem, nalej do pełna do filtra, poluzuj lekko rurki przy wtryskach i próbuj go odpalić do momentu aż paliwo będzie dobrze TRYSKAĆ.
__________________
Nie każda mo... pasuje do Forda ![]() President Johnny II ASC + Sirio AS ML-145 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 30-06-2008
Model: mondeo
Silnik: 2.0tddi
Rocznik: 2001
Postów: 33
|
![]()
w warsztacie wymienili rope i nie odpala, odkrecili wyjeli wtrysk i ropa nie przebija wtrysku.stwierdzili ze pompa wtryskowa do wymiany i ze nie potrafia jej wymienic-serwis boscha.sprubuje jeszcze to odpowietrzyc omine filtr i wlacze ta pompke w baku
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 30-06-2008
Model: mondeo
Silnik: 2.0tddi
Rocznik: 2001
Postów: 33
|
![]()
odpalilem.ten zawor na pompie byl zawieszony paliwo nie przechodzilo przez pompe.te grubsze przewody od sterownika rozlutowalem i podlaczylem pod akumulator i zaczal psztykac to juz wiedzialem ze zapali. tylko dalej jest problem bo sie dusi miedzy 1500 a 2500 obrotow nie wiem co jest grane.czy jest zapowietrzony czy cos nie tak ze sterownikiem czy z pompa.tak jak by nie dostawal paliwa nie reaguje na gaz. dopiero jak zredukuje zalapie powyzej 2500 to zaczyna isc.ktos wie moze co jest grane?na postoju to normalnie reaguje na pedal gazu.ten sterownik byl robiony moze dlatego moze zly tranzystor albo zle odpowietrzony albo pompa jakas zatkana.no ale zapalil to mi bardzo ucieszylo po miesiacu walki.
|
![]() |
![]() |