![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Ad
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Kraków
Model: VW Golf
Silnik: 1.6
Rocznik: 1997
Postów: 11
|
![]()
Proszę o pomoc w ustawieniu parametrów w instalacji BRC Sequent 24 zamontowanej w Ford Mondeo MKIII 2.0. Dziś udało mi się po raz pierwszy podpiąc się pod komputer gazowy za pomocą Sequentp&d ver.3.06.
W związku z tym mam kilka pytań: Czy prawidłowe jest niepodłączenie sondy lambda? Czy temperatura i czas przełączenia na LPG nie są zbyt niskie na zimnym silniku? Czy czas przełączenia na LPG na gorącym silniku nie jest zbyt krótki? Proszę również o wskazówkę, jakich opcji w programie Sequentp&d powinienem użyć do ustawienia składu mieszanki podczas jazdy. W trakcie dzisiejszej krótkiej przejażdżki zrobiłem próbne logi, więc jeśli można coś z tego odczytać proszę o informację. Jak prawidłowo należy przeprowadzać pomiar logów? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. W poniższym linku znajduję się plik z logami: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]() Cytat:
Logi - w sumie zbędna rzecz. Masz dość nowe auto z systemem OBD2, wiec strój na korekty paliwowe, najlepsza metoda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Ad
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Kraków
Model: VW Golf
Silnik: 1.6
Rocznik: 1997
Postów: 11
|
![]()
Jak sprawdzić jakie jest obecnie ciśnienie w reduktorze?
Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w reduktorze Genius MB 1500mbar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
no 1500 mbar Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Ad
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Kraków
Model: VW Golf
Silnik: 1.6
Rocznik: 1997
Postów: 11
|
![]()
Wydawało mi się, że 1500 mbar to maksymalne ciśnienie, a do każdego samochodu indywidualnie dobierane jest ciśnienie reduktora. Dziś sprawdzę jaką wartość ma delta p.
Których opcji programu P&D wersja 3.06 należy użyć, żeby zwiększyć skład mieszanki? Po zamontowaniu gazu czuję, że samochód lekko stracił moc, a na kompie benzynowym pojawił się błąd p0171 zbyt uboga wartość korekcji dawki paliwa (blok cyl.1). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
Bez MAP-sensora nie poszalejesz. Raptem dwa suwaki, jeden od jałowych, drugi od całej reszty pracy silnika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Imię: Ad
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Kraków
Model: VW Golf
Silnik: 1.6
Rocznik: 1997
Postów: 11
|
![]()
Chodzi o dwa przesuwaki "wolen obroty" i "podczas jazdy"?
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
tak
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Imię: Ad
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Kraków
Model: VW Golf
Silnik: 1.6
Rocznik: 1997
Postów: 11
|
![]()
Jakie powinny być prawidłowe parametry na wykresie i nad wykresem (Obroty, Ton Benzyny Inj, DC Benznyny inj, M.A.P.), które będą wskazywały na prawidłowo ustawiony skład mieszanki?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]()
te parametry nic praktycznie nie mówią o składzie mieszanki, to jedynie bieżący odczyt parametrów: obroty silnika, czas wtrysku beny, podciśnienie ( ale to masz kalkulowane, bo MAP-sensora nie masz ) oraz % wypełnienia czasu wtrysku.
|
![]() |
![]() |