Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 11-07-2012, 00:37   #1
murawpio
ford::beginner
 
Imię: Ad
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Kraków
Model: VW Golf
Silnik: 1.6
Rocznik: 1997
Postów: 11
Domyślnie Regulacja BRC Sequent 24 Ford Mondeo MKIII 2.0

Proszę o pomoc w ustawieniu parametrów w instalacji BRC Sequent 24 zamontowanej w Ford Mondeo MKIII 2.0. Dziś udało mi się po raz pierwszy podpiąc się pod komputer gazowy za pomocą Sequentp&d ver.3.06.
W związku z tym mam kilka pytań:
Czy prawidłowe jest niepodłączenie sondy lambda?
Czy temperatura i czas przełączenia na LPG nie są zbyt niskie na zimnym silniku?
Czy czas przełączenia na LPG na gorącym silniku nie jest zbyt krótki?

Proszę również o wskazówkę, jakich opcji w programie Sequentp&d powinienem użyć do ustawienia składu mieszanki podczas jazdy.

W trakcie dzisiejszej krótkiej przejażdżki zrobiłem próbne logi, więc jeśli można coś z tego odczytać proszę o informację. Jak prawidłowo należy przeprowadzać pomiar logów?

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

W poniższym linku znajduję się plik z logami:

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

murawpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-07-2012, 12:09   #2
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Odp: Regulacja BRC Sequent 24 Ford Mondeo MKIII 2.0

Cytat:
Napisał murawpio Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czy temperatura i czas przełączenia na LPG nie są zbyt niskie na zimnym silniku?
Czy czas przełączenia na LPG na gorącym silniku nie jest zbyt krótki?
ja bym nawet skrócił czas - ale jest ok.

Logi - w sumie zbędna rzecz. Masz dość nowe auto z systemem OBD2, wiec strój na korekty paliwowe, najlepsza metoda.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-07-2012, 00:49   #3
murawpio
ford::beginner
 
Imię: Ad
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Kraków
Model: VW Golf
Silnik: 1.6
Rocznik: 1997
Postów: 11
Domyślnie Odp: Regulacja BRC Sequent 24 Ford Mondeo MKIII 2.0

Jak sprawdzić jakie jest obecnie ciśnienie w reduktorze?
Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w reduktorze Genius MB 1500mbar?
murawpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-07-2012, 12:31   #4
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Odp: Regulacja BRC Sequent 24 Ford Mondeo MKIII 2.0

no 1500 mbar Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-07-2012, 13:27   #5
murawpio
ford::beginner
 
Imię: Ad
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Kraków
Model: VW Golf
Silnik: 1.6
Rocznik: 1997
Postów: 11
Domyślnie Odp: Regulacja BRC Sequent 24 Ford Mondeo MKIII 2.0

Wydawało mi się, że 1500 mbar to maksymalne ciśnienie, a do każdego samochodu indywidualnie dobierane jest ciśnienie reduktora. Dziś sprawdzę jaką wartość ma delta p.

Których opcji programu P&D wersja 3.06 należy użyć, żeby zwiększyć skład mieszanki?
Po zamontowaniu gazu czuję, że samochód lekko stracił moc, a na kompie benzynowym pojawił się błąd p0171 zbyt uboga wartość korekcji dawki paliwa (blok cyl.1).
murawpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-07-2012, 22:11   #6
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Odp: Regulacja BRC Sequent 24 Ford Mondeo MKIII 2.0

Bez MAP-sensora nie poszalejesz. Raptem dwa suwaki, jeden od jałowych, drugi od całej reszty pracy silnika.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-07-2012, 13:24   #7
murawpio
ford::beginner
 
Imię: Ad
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Kraków
Model: VW Golf
Silnik: 1.6
Rocznik: 1997
Postów: 11
Domyślnie Odp: Regulacja BRC Sequent 24 Ford Mondeo MKIII 2.0

Chodzi o dwa przesuwaki "wolen obroty" i "podczas jazdy"?


Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
murawpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-07-2012, 01:07   #8
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Odp: Regulacja BRC Sequent 24 Ford Mondeo MKIII 2.0

tak
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-07-2012, 13:25   #9
murawpio
ford::beginner
 
Imię: Ad
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Kraków
Model: VW Golf
Silnik: 1.6
Rocznik: 1997
Postów: 11
Domyślnie Odp: Regulacja BRC Sequent 24 Ford Mondeo MKIII 2.0

Jakie powinny być prawidłowe parametry na wykresie i nad wykresem (Obroty, Ton Benzyny Inj, DC Benznyny inj, M.A.P.), które będą wskazywały na prawidłowo ustawiony skład mieszanki?
murawpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-07-2012, 14:51   #10
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie Odp: Regulacja BRC Sequent 24 Ford Mondeo MKIII 2.0

te parametry nic praktycznie nie mówią o składzie mieszanki, to jedynie bieżący odczyt parametrów: obroty silnika, czas wtrysku beny, podciśnienie ( ale to masz kalkulowane, bo MAP-sensora nie masz ) oraz % wypełnienia czasu wtrysku.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.