![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 28-01-2005
Skąd: ŻYRARDÓW
Postów: 123
|
![]()
No i stało się, zBLOSowałem V6!
Parownik Omvl, przewody 8mm, bezpośrednie połączenie parownik-blos, stożek K&N. Zalety: -prosta i szybka instalacja(troszkę problemów z przejściami przepustnica&blos&maf&stożek) -brak odczuwalnego spadku mocy Wady: -duże SPALANIE 15L trasa(120-180km/h), miasto17L -wolno schodzi z obrotów, bardzo denerwujące przy szybkiej zmianie biegów Moje pytanie dlaczego tak DUŻO pali! Przejechałem już 2tyś kilometrów, regulowaliśmy go z gazownikiem juz kilka razy. Może to wina stożka? Dodam tylko, że na stożku i benzynie palił 9-10 trasa, 11-12 miasto
__________________
pawel.rybkowski@jcauto.pl http://www.tuning.jcauto.pl Części i akcesoria TUNINGOWE |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-08-2006
Skąd: Elbląg
Model: Mondeo [Mk2]
Silnik: 2,5L V6 / STAG300 LPG
Rocznik: 1997
Postów: 167
|
![]()
Pablo>
powiedz coś więcej o swojej instalacji ja właśnie szukam czegoś do swojego V6 mk2 twoja instalacja to sekwencja ?? ile kosztowała cię instalacja?? jeżeli to nie tajemnica |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-10-2004
Skąd: Wawa i okolice
Model: Mondeo MKIII i Focus MK I
Silnik: TDCI 2.0 115KM i 1.6 16V
Rocznik: 2003 i 2004
Postów: 4,590
|
![]()
Jeśli zblosowany to nie sekwencja tylko najzwyklejsza instalka nawet nie II generacji. BLOS - poczytaj temat "Gaz do zapalniczek".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 28-01-2005
Skąd: ŻYRARDÓW
Postów: 123
|
![]()
Dokładnie, z tym że ja mam najzwyklejszą instalke I-gen bez żadnych bzdurnych komputerów :fcp3
__________________
pawel.rybkowski@jcauto.pl http://www.tuning.jcauto.pl Części i akcesoria TUNINGOWE |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 31-01-2006
Skąd: Lublin
Model: ---
Silnik: ---
Rocznik: 1998
Postów: 398
|
![]()
spalanie jest prawie normalne hehe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. chociaz ze 1,5-2 litry powinien mniej łykać, no chyba ze automat i klima non stop włączona
__________________
FORD MONDEO I 2.5 V6 + LPG - WERSJA EXECUTIVE 96R. -HATCHBACK- BYŁO PIĘKNE ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 28-01-2005
Skąd: ŻYRARDÓW
Postów: 123
|
![]()
Skrzynia manual, tez wydaje mi się że powinien o 2l mniej spalać. Może przykręcić go troszkę na parowniku?
__________________
pawel.rybkowski@jcauto.pl http://www.tuning.jcauto.pl Części i akcesoria TUNINGOWE |
![]() |
![]() |