![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
Zablokowany
Imię: marcel
Zarejestrowany: 15-12-2012
Skąd: lublin
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0tddi
Rocznik: 202
Postów: 10
|
![]()
Proszę o pomoc ,jestem posiadaczem mk3 2.0tddi i podczas wkręcania silnika na obroty słychać głośne klekotanie w silniku nie cały czas ale chwilami.Proszę o poradę jak szybko wykluczyć wtryski i hydropopychacze,może jakieś domowe sposoby?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Postów: n/a
|
![]()
Stuki występują na w pełni nagrzanym silniku czy zimnym ?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Zablokowany
Imię: marcel
Zarejestrowany: 15-12-2012
Skąd: lublin
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0tddi
Rocznik: 202
Postów: 10
|
![]()
Bez względu na temp. silnika są chwilowe wzrastają z obrotami ale chwilowe,przerywane
Bump: Tak jakby coś żle się chwilowo ustawiało do pracy,a potem prawidłowo,bo cichnie.Autko kupiłem w super cenie i nie wiem czy zmieniać motor czy coś jeszcze poradzi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Postów: n/a
|
![]()
mozliwe ze hydropopychacze juz sa zuzyte i najlepiej je wymienić na nowe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Trzeba dokładnie osłuchać obszar silnika gdzie występują stuki zeby sie nie władować w coś innego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Polecam od sprawdzenia najprostszych czynnosci np poziomu oleju w silniku bo mozliwe ze nie sprawdzałeś i lekko sie silnik przytarł co jest chyba mało prawdopodobne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. z tego co mi wiadomo te silniki 2.0 TDDI charakteryzują sie duzą hałaśliwością i wiem ze są niekeidy problemy z wtryskami Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Zablokowany
Imię: marcel
Zarejestrowany: 15-12-2012
Skąd: lublin
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0tddi
Rocznik: 202
Postów: 10
|
![]()
Pali elegancko nie kopci nie dymi przyśpiesza prawidłowo.Na wolnych obrotach nie słychać tego klekotania.
Bump: Stan oleju ok,ale autko kupiłem wczoraj na szybko i z dokumentacji serwisu który znam,to olej był wymieniany regularnie,czy trzymał stan od wymiany do wymiany nie wiem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Postów: n/a
|
![]()
Wiem ze tez są problemy z rozrządem czasem dziwne dźwięki wydaje zespol napinacza paska wieloklinowego ( rozrządu), przewaznie w takich sytuacjach wymiana paska rolek i koła pasowego eliminuje hałas
Bump: Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Zablokowany
Imię: marcel
Zarejestrowany: 15-12-2012
Skąd: lublin
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0tddi
Rocznik: 202
Postów: 10
|
![]()
Całe 350.000km
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Zablokowany
Imię: marcel
Zarejestrowany: 15-12-2012
Skąd: lublin
Model: mondeo mk3
Silnik: 2.0tddi
Rocznik: 202
Postów: 10
|
![]()
Jutro wysłucham,a pytanie na dobranoc brzmi:czy w razie co wyreguluje luzy na zaworach bez rozpinania rozrządu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Postów: n/a
|
![]()
tak, tyle ze jak tam sa hydropopychacze to one same sie reguluja, przy tym przebiegu moga byc tez wyklepane sworzne tlokowe
|
![]() |