![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 06-02-2008
Model: Focus
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 1998/99
Postów: 40
|
![]()
Witam po dlugiej przerwie,
Otoz przeszukalem forum i internet najlepiej jak moglem i nigdzie nie udalo mi sie znalesc instrukcji jak podlaczyc niefabryczna centralke centralnego zamka czy tez alarmu z pilota do mojej foczki. Problem polega na tym ze mam wersje GHIA z modulem komfortu jak na tym zdjeciu z niemieckiej strony: http://www.foka24.de/Focus/ZV/DSCF7636m.jpg Dokladny numer czesci to: 98 AG 15K600 ADA Jedyne czego potrzebuje to schematu elektrycznego ktory mi wytlumaczy za co odpowiadaja kable w obu wtyczkach fabrycznego modulu komfortu. Prosze o pomoc i pozdrawiam wszystkich forumowiczow :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 17-09-2006
Skąd: Hajnówka
Model: C-MAX
Silnik: 1.8 DURATEC-HE
Rocznik: 2007
Postów: 2,006
|
![]()
Mając taki moduł kupiłeś uniwersalny zamek centralny? Od razu mówię że błąd. Wystarczyło kupić kluczyk z pilotem i masz wszystko w oryginale.
Ale nie o tym mowa, na forum Focus Klub Polska jest dokładna instrukcja co i gdzie podłączyć przy uniwersalnym zamku z miejscami i kolorami przewodów. Więc bardzo słabo szukałeś. Pierwszy z brzegu temat: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 06-02-2008
Model: Focus
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 1998/99
Postów: 40
|
![]() Cytat:
Kluczyk z pilotem nie jest jednak tani w moim przypadku. Aby zakodowac nowy kluczyk potrzebuje obu orginalnych. Z orginalnych mam tylko jeden, a wiec wchodzi w gre tylko kodowanie w salonie autoryzowanym gdzie mi 1,5 roku temu rzucili zawrotna kwota ok 500-700 zl (juz na 100% nie pamietam). Auto jest drugim autem w rodzinie ktore trzymam z sentymentu(pierwsze wlasne), ma ponad 370.000 km przebiegu i kozystam z niego sporadycznie. Dzieki za link - powiem szczerze ze bylem tam, ale myslalem ze nikt na ten watek nie odpisal... Nigdy nie widzialem takiego forum ;-) Dzieki wielkie! Pozdrawiam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 17-09-2006
Skąd: Hajnówka
Model: C-MAX
Silnik: 1.8 DURATEC-HE
Rocznik: 2007
Postów: 2,006
|
![]()
Skoro masz jeden kluczyk to możesz mieć nadal jeden. Kupujesz grot, nawet używany pilot - wytrzyma na pewno dłużej niż te uniwersalne, docinasz grot przekładasz pastylkę ze swojego i nadal masz jeden kluczyk ale już z pilotem. Koszt całej operacji spokojnie zamkniesz w 100 zł ale wytrzymałość i wygoda w użytkowaniu bezcenna.
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |