![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: damian
Zarejestrowany: 07-12-2012
Skąd: turek
Model: ford escort
Silnik: 1.8 td
Rocznik: 1997
Postów: 9
|
![]()
witam . jestem nie mile zaskoczonym nabywcą forda z silnikiem wysokoprężnym . autko sprawowało się dobrze aż do ujemnych temperatur . przestało odpalać . sposób na zaciąg skutkuje tylko na czarnej nawierzchni na śniegu choć ma nowe oponki zimowe ślizga się jak na saneczkach . lecz gdy odpali wdzięcznie służy cały dzień aż do ranka . jaka może być tego przyczyna ? wymieniałem w nim silnik tylko nie było 70 konnego endury wiec założyłem 90 z swoim osprzętem. dodam ze po pierwszym odpaleniu stoi 12 godzin w dzień . wystarczy podgrzać świece i dotknąć kluczyka autko odpala bez najmniejszego problemu .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 29-12-2009
Skąd: małopolska
Model: escort mkVII Ghia
Silnik: 1,8 td 70KM
Rocznik: 97
Postów: 755
|
![]()
Przyczyn mogą być tysiące. Więc zanim ktoś Cię okrzyczy, żebyś użył szukajki to na szybko podam Ci kilka przyczynGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Źle ustawiony kąt wtrysku, zapowietrzający się układ paliwowy, kiepskie (bądź poprostu niesprawne swiece), zapchany filt paliwa, kiepskie paliwo, kiepksie ładowanie akumulatora (niska pojemnośc aku.), zaśniedziałe (zabruszone połączenia elektryczne - zwłaszcza przy rozruszniku i akumulatorze), za słaby rozrusznik (były dwa rodzaje: 1,7kW i 2,2kW), za gęsty olej silnikowy, nie sprawny elektroniczy korektor wyprzedzenia kąta wtrysku. Zastanów się co zmienia się gdy autko odpalasz rano, a co gdy odpalasz po 12 godzinnym postoju za dnia. Zacząłbym od zapowietrzania.
__________________
Mój samochód jest prawie jak skarbonka. Różnica jest taka, że jak się rozbije to nie wysypią się pieniądze, które w niego włożyłem... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Postów: n/a
|
![]()
Silnik masz, ale diesel z zapłonem samoczynnym, ale nie wysokoprężny.
Nikt o nawet słabej wiedzy z motoryzacji ,nie odpala ani na zaciąg, ani pych, aut posiadających takie silniki, chyba że chce wymieniac silnik, lub ma za dużo kasy. |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 14-03-2010
Skąd: Chrzanów
Model: transit
Silnik: 2,5 D
Rocznik: 1996 max
Postów: 1,035
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::specialist
![]() Imię: Patryk
Zarejestrowany: 06-09-2010
Skąd: Wrocław
Model: Hyundai i20
Silnik: 1.25 16V
Rocznik: 2016
Postów: 942
|
![]() Cytat:
A co do tematu, sprawdź aku, skoro nie ma siły obrócić silnikiem...
__________________
Był Orion 1.8D 91', Mondeo 1.8 16V LPG 97' i Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 01'. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 14-03-2010
Skąd: Chrzanów
Model: transit
Silnik: 2,5 D
Rocznik: 1996 max
Postów: 1,035
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 09-07-2008
Skąd: Tarnobrzeg
Model: Ford Escort
Silnik: 1.8 TD Endura-De
Rocznik: 1997
Postów: 392
|
![]()
Silnik wysokoprezny to jest to samo co silnik z zapłonem samoczynnym
Moj to nawet przy -25 na BIO jeszcze z olejem mineralnym palil od tyku ale mam nowe swieczki, nowy aku i zmodyfikowany uklad paliwowy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 29-12-2009
Skąd: małopolska
Model: escort mkVII Ghia
Silnik: 1,8 td 70KM
Rocznik: 97
Postów: 755
|
![]() Cytat:
__________________
Mój samochód jest prawie jak skarbonka. Różnica jest taka, że jak się rozbije to nie wysypią się pieniądze, które w niego włożyłem... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Postów: n/a
|
![]()
Myślę że na forum każdy może wypowiedzieć swoje zdanie, a nie komentować czy ktoś ,jest mądrzejszy od drugiego. Wysokoprężny jak wyraz wskazuje jest od wysokości sprężania, a czy 34 atm jest wysokie, a 43 atm w silnikach stacjonarnych i w samochodach ciężarowych jest wyższe ??. Dlatego w samochodach osobowych nie ma takiego ciśnienia bo jest niepotrzebne tak wysokie, tak wymyślili konstruktorzy już ładne pare lat temu i już.
A co do zapalania na zaciąg, niech ci przeskoczy pasek i wtym momencie odpali silnik, to jest tragedia, wszystko u góry zmielone, wałek zawory, korbowody itd. Widziałem taki silnik. |
![]() |
![]() |
#10 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,192
|
![]()
sprawdz kompresje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. na poczatek
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
![]() |
![]() |