![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 19-06-2012
Skąd: Gostyń
Model: sedan
Silnik: 2.0
Rocznik: 2000
Postów: 182
|
![]()
Witam pierw mialem objawy tego ze był dziwny świst podczas przyspieszania miedzy obrotami 1.6 a 2.3 zauwazyłem dwa pękniete węze miedzy turbosprężarką wlotem i wylotem. naprawiłem je lecz nadal slysze świst i nie ma takiej mocy przyspieszenia . nie dymi na czarno ani na zaden inny kolor. tamte węze koło turbo były przepalone na opaskach tak jakby turbina sie grzała . przyszła mi myśl ze moze wirnik az tak grzeje . ale niestety nie mam o tym zielonego pojecia... czy proponujecie sprawdzic całosc ukladu dolotowego
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Imię: Arkadiusz
Zarejestrowany: 29-08-2012
Skąd: Aleksandrów Kujawski
Model: Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 29
|
![]()
Sprawdź wszystkie rury dokładnie czy nie są pęknięte i sprawdź jeszcze rurę idącą do EGR może ona się też rozszczelniła na spawie
__________________
TTi 770 + Sirio Titanium 1200 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 19-06-2012
Skąd: Gostyń
Model: sedan
Silnik: 2.0
Rocznik: 2000
Postów: 182
|
![]()
bede sprawdzał lecz nie mam garazu i ciezko bo zima znow nas zaskoczyłaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale jesli to nie rury to macie moze jakies inne rady ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::advanced
![]() Imię: jacko
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: WIELKOPOLSKA
Model: MAZDA 6/KA
Silnik: CiTD/Endura
Rocznik: 2005/1997
Postów: 361
|
![]() Cytat:
__________________
FORD MONDEO TREND FUTURA :esp,xenon, skóra ,alu 17,navi,tempomat, 6 biegów itd/ CRASH MAZDA 6 , Mercedes w168 1.9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 19-06-2012
Skąd: Gostyń
Model: sedan
Silnik: 2.0
Rocznik: 2000
Postów: 182
|
![]()
skrocilem . za 10 cm weza ford liczy cobie 160zl.... troche juz przeginaja z cenami a nigdzie wiecej tego weza do kupienia nie ma.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ale chyba jak posprawdzam całość układu to bede zmuszony kupic to male cos. czy objawem nieszczelnosci bedzie wilgotny waz i brudny sadza? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 19-06-2012
Skąd: Gostyń
Model: sedan
Silnik: 2.0
Rocznik: 2000
Postów: 182
|
![]()
sprawdzilem weze i niestety reszta dobra a ten krotki przycielem i zwiazalem znow i niby nie przepuszcza powietrza i nie jest juz mokry. wiec co mogloby ten swist powodowac? padajaca turbina czy cos innego. a slysze ten swist tylko podczas przyspieszania. przy rownej pracy nawet na wysokich obrotach nie tak glosno. jeszcze takie jedno pytanie czy te weze na turbinie dokrecic na sile czy z czuciem bo dokrecilem tak z czuciem
Ostatnio edytowane przez wezyr248 ; 02-04-2013 o 17:01 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Mirosław
Zarejestrowany: 08-11-2011
Skąd: wrocław
Model: transit
Silnik: 2,2
Rocznik: 2009
Postów: 1,529
|
![]()
zdejmij przewód od turbiny i palcami sprawdz czy nie ma luzów na ośce i czy luźno się obraca. jaki przebieg???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 19-06-2012
Skąd: Gostyń
Model: sedan
Silnik: 2.0
Rocznik: 2000
Postów: 182
|
![]()
prawie 218tys km .teraz jak pociasnilem te weze to niby dostal moc ale czasami jak slychac ten swist to brak mocy tak do 2 tys obrotow a pozniej powyzej znow daje moc.myslalem ze to wtryski no ale ten swist jednak wskazuje bardziej na turbine. dodam ze niedawno czyscilem kolektor ssacy i nie widzialem zbyt duzego nagaru a wygladal dosc ladnie suchy i troche przypalonymi spalinami nie to co u kolegi co dodal temat o czyszczeni kolektora
|
![]() |
![]() |