![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 16-09-2024
Skąd: Radom
Model: C Max
Silnik: 1.6 Ti
Rocznik: 2011
Postów: 2
|
![]()
Dzień dobry,
po wymontowaniu alternatora znalazłem jeden luźny kabel który prawdopodobnie się od czegoś oderwał, kabel jest rozgałęzieniem wiązki do alternatora dosłownie 10 cm od wtyczki z 1 pinem. Szukałem ale nie jestem w stanie znaleźć właściwego miejsca do podpięcia tego kabla. Ma ktoś możliwość sprawdzić u siebie lokalizacje tej wtyczki? Może jest on zbędny ? moje auto to C max 2011 1.6 Ti B. Przyczyna demontażu alternatora to jego diagnostyka z powodu nawracającej kontrolki ładowania, mimo że ładowanie jest na poziomie 14.3V Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Kuba
Zarejestrowany: 29-08-2008
Skąd: Nowy Sącz
Model: Fiesta mk4 i pół/Fusion FL/ Focus mk3.0/ Fiesta mk7
Silnik: 1.3/1.4 Duratec/ 1.6 TDCI/ 1,25
Rocznik: 2000/2006/2011/2010
Postów: 2,599
|
![]()
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
A ten urwany kabelek nie odpadł od wtyczki w okolicach sprężarki klimatyzacji?
__________________
S P R Z E D A M ![]() Wyprzedaż garażowa, posiadam trochę części do różnych modeli Forda: https://forum.fordclubpolska.org/sho...38#post3446638 Ostatnio edytowane przez kubaw20055 ; 20-09-2024 o 18:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 3,886
|
![]()
@kubaw20055 proszę zmniejszyć zdjęcie !!!!!!!!!!
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 16-09-2024
Skąd: Radom
Model: C Max
Silnik: 1.6 Ti
Rocznik: 2011
Postów: 2
|
![]()
Okazało sie ze kabel jest do niczego nie pogrzebny. Po zaizolowaniu i zamontowaniu alternatora od 2 tyg nie ma żadnego problemu. Wszystko działa błędów brak. Pewnie kabel jest częścią standardowej wiązki i moim modelu nie jest wykozystany.
Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam Bump: Okazało sie ze kabel jest do niczego nie pogrzebny. Po zaizolowaniu i zamontowaniu alternatora od 2 tyg nie ma żadnego problemu. Wszystko działa błędów brak. Pewnie kabel jest częścią standardowej wiązki i moim modelu nie jest wykozystany. Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |