Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 13-11-2013, 19:37   #1
ronipl
ford::amateur
 
Imię: robert
Zarejestrowany: 13-11-2013
Skąd: bedford
Model: ford fokus
Silnik: 1.6
Rocznik: 2000
Postów: 1
Question nie działający nawiew anglik

wiem ze jest wiele tematów na tym forum tołkuje je lecz dalej nie wiem od czego zacząć

jak wyżej problem leży w nawiewie w moim fokusie mk1 anglik zakupiłem to auto ponad rok temu lecz teraz mam problem z nawiewem działał dobrze lecz teraz mam następujące problemy :

a. brak regulacji nawiewu położenie 2 (po wymianie Opornik ( opornica rezystor cały element odp za regulacje obrotów ze tak powiem nie pamiętam fachowej nazwy po angielsku to FORD FOCUS MK1 HEATER MOTOR HEATER RESISTOR

b . brak regulacji zmiany kierunku nawiewu wieje tylko na szybę
c. po jakimś czasie gry pracuje nawiew słychać dziwny dźwięk zlokalizowałem pod schowkiem znajduje sie chyba silnik dmuchawy w czarnym pojemniku i stamtąd dochodzą odgłosy pisk ,później burczenie i nawiew wyławiacza sie (przepraszam za brak fachowej nazwy) czy da sie go rozebrac silnik z wentylatorem by spr np szczotki jakies foto demontarzu na czesci czy trzeba kupic nowy wentylator z silnikiem

dodam jeszcze ze po zmianie położenia kierunku nawiewu np na nogi nie słyszę zamykającej sie przepustnicy (chyba tak to sie nazywa
samochod to anglik uzywany w angli wiec brac poprawke na zmiane położenia kierownicy i elementow Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Ostatnio edytowane przez ronipl ; 19-11-2013 o 19:34
ronipl jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-11-2013, 01:48   #2
mojmistrz
ford::professional
 
Avatar mojmistrz
 
Zarejestrowany: 01-07-2012
Skąd: Szczecinek
Model: Ford Focus
Silnik: 1,8 TDDi
Rocznik: 1999
Postów: 1,415
Domyślnie Odp: problem z nawiewem mk1

b. pęknięta linka od nawiewów, przerabiałem, nie polecam, roboty na pół dnia o ile pod deską nie są zapieczone klapki do sterowania kierunkiem nawiewu. Sama linka to grosze, gorzej z jej wymianą.
__________________
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec ?
mojmistrz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.