![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 24-08-2015
Skąd: Swinoujscie/København
Model: Ford S-Max
Silnik: 1 6 ecoboost 160
Rocznik: 2011
Postów: 357
|
![]()
Jestem na etapie wymiany rozrządu i tak się zastanawiam czy wymieniać uszczelniacze wałka rozrządu.
Ma ktoś z tym doświadczenie. Ruszać je jak nie ciekną jak długo one wytrzymują ? Mam nalatane 165 tys |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-04-2004
Skąd: Jasło
Model: Smax
Silnik: 2.2 TDCi ograniczone by Heko :)
Rocznik: 2009
Postów: 1,511
|
![]()
Mam 240 i nie ruszam.. z doswiadczen z astry gsi jakby cos to tylko oryginal aso
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-12-2007
Skąd: Wyszków
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 476
|
![]()
Rok 2007 nalatane 140 tyś, przy wymianie rozrządu z okazji 10cio lecia było sucho, zostawiłem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 24-08-2015
Skąd: Swinoujscie/København
Model: Ford S-Max
Silnik: 1 6 ecoboost 160
Rocznik: 2011
Postów: 357
|
![]()
Dzięki panowie za odpowiedzi
Chyba zostawię je w spokoju jak nie ciekną. Mechanik tez stwierdził ze jak nie ciekną to lepiej zostawić bo zawsze jest jakieś ryzyko ze po wymianie nowe mogą cieknąc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
![]()
Wałków nie ciekną.
Wału po 200kkm zaczynają, więc warto wymienić. Oryginał nie jest drogi Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 24-08-2015
Skąd: Swinoujscie/København
Model: Ford S-Max
Silnik: 1 6 ecoboost 160
Rocznik: 2011
Postów: 357
|
![]() Cytat:
Jak górne nie ciekną – zostawiamy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dolny wału idzie do wymiany bez dyskusji Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 14-11-2016
Skąd: Gdańsk
Model: Hyundai IX 20/Ford S-max
Silnik: 1.4 Pb / 2.0 TDCi
Rocznik: 2015/2008
Postów: 266
|
![]()
Panowie tak podpytam w temacie, mam zafajdany olejem cały silnik po prawej stronie od ściany grodziowej, olej widać też przy obudowie paska rozrządu od przodu auta ale nie jest go dużo. Podejrzewam że uszczelniacze wałków i wału się zmęczyły, a że wszystko jest elegancko wypaćkane olejem zapewne konieczna jest też wymiana paska rozrząduGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Drogi to biznes? Poprzedni właściciel wymienił rozrząd przy 180 tys miałem na to kwity ale diabeł ogonem przykrył.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Junior Moderator
![]() Zarejestrowany: 09-09-2004
Skąd: lubuskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 3,033
|
![]()
po prawej od grodzi to pewnie z turbiny bluzga, watpie zeby z uszczelniaczy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 22-09-2017
Model: S Max
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2013
Postów: 5
|
![]()
Witam
Ja wymieniłem wczoraj, całość wyszła 1050 zł w sklepie naszej marki 😀 kupiłem cały zestaw z uszczelką za 765 zł reszta to robocizna. |
![]() |
![]() |