![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Zygi
Zarejestrowany: 16-02-2011
Skąd: UK/Stolica WLKP
Model: Ford Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 103
|
![]()
Czy tos korzystał juz wczesniej z interfejsu diagnostycznego jak w temacie VCM VCX-Nano do pojazdów Ford - Mazada- Jaguar - Land Rover.
Prosze o opinie
__________________
Regulamin $23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,682
|
![]()
Za trochę tylko większe pieniądze możesz mieć klona VCM zgodnego z architekturą oryginału. Ten wynalazek ma zupełnie inną architekturę (Processor 32BT high speed ARM processor - oryginał jest na Motorola ColdFire) i bez wątpienia nie będzie pozwalał na reprogramowanie firmware z różnych wersji IDS (jeśli faktycznie pozwoli na użycie IDS w jakiejkolwiek wersji). Moim zdaniem zawracanie głowy. Oczywiście zamawianie samego klona VCM w ryżowym kraju to także loteria o sporym ryzyku... Co na zdjęciu a co w paczce to czasem zupełnie dwa różne światy...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 11-08-2016
Skąd: Gliwice
Model: S-MAX
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 83
|
![]()
cześć
odgrzewam stary temat. tak się składa że mam znajomego który handluje z chińczykami. generalnie lata tam co jakiś czas i ma jakieś kontakty. zajmuje się zupełnie czym innym niż interfejsy... może mi przywieść urządzenie o pięknej nazwie vxdiag vcx nano. podobno od dobrego producenta, który twierdzi że działa to bardzo dobrze, umożliwia bezproblemowe aktualizacje modułów, i tak dalej. zapłacić za to musiał bym niewielką część tego, za ile można to kupić na aliexpressie. więc finansowo wątpliwości co do zakupu można pominąć. sam chętnie się pobawię, czegoś nauczę itp. czy ktoś tego używał? czy macie jakieś sprawdzone informacje czy to działa, jakie jest ryzyko uwalenia modułu np podczas aktualizacji? z tym że chodzi mi o przekaz sprawdzony, a nie opowieści dziadka stryja wujka brata kolegi z forum z 2013 roku. bo o ile zakup jest szybki, tani i nie ryzykowny, to wolał bym coś więcej wiedzieć o tym przed podpięciem do auta, bo to może kosztować już więcej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. na aliexpressie widze sporo zamówień do polski, ale informacji w sieci niewiele. nie rozmawiałem z kolegą o tym czy mają klona VCM, podobno jego kontrahenci mu polecili tego VXDIAGA jak o to zapytał. pomożecie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-06-2007
Skąd: Szczecin
Model: S-max FL, Ecopasqda st-line,Edge 2fl
Silnik: 2.0 tdci, 1.0 w 3 cyl at6, 2.0 w 4cyl at8
Rocznik: 2010,2018,2019
Postów: 1,773
|
![]()
kup i sie baw.
ryzyko uwalenia modulu jest zawsze , niezaleznie od kabla. tu w teorii troche wieksze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. jak uwalisz cos , to pewnie sie znajdzie ktos w twojej okolicy , co ma inny kabelek i postawi ci auto na nogi. ogolnie , jesli liczysz ,ze co miesiac i czy nawet pol roku pojawi sie cos nowego do twojego auta , to niestety sie rozczarujesz. ale .... do diagnostyki bardzo fajny kabelek, tylko gniazdo kabla mogli dac inne. ewentualnie mogli zrobic kabel na stale.
__________________
SZCZECIN, miasto nad morzem |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 22-08-2017
Skąd: Zabrze
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCi 115KM
Rocznik: 2012
Postów: 1
|
![]()
Witam wszystkich - mój 1 post na forum, proszę o wyrozumiałość Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.,
szukałem na forum ale nic podobnego nie znalazłem. Zastanawiam się nad kupnem interfejsu do focusa z 2012r. Testował ktoś może coś podobnego, ewentualnie innego godnego polecenia?: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Do czego byłby potrzebny - wyłączenie start/stop, może w przyszłości zamontowanie tylnych czujników oryginalnych itp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FCP member
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 07-04-2013
Skąd: K-G , ZKL
Model: Mondeo MK5, Kuga MK1
Silnik: 2,0 EcoBlue 150 KM , 2.0 TDCI 136 KM
Rocznik: 2020, 2008
Postów: 526
|
![]()
czego Ty szukasz ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. kłopotów ?
kupuj taki [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
Ford Mondeo Mk5 2,0 EcoBlue 150 KM 2020 w kombi ![]() Ford Fokus Mk4 HB 2,0 EcoBlue 150 KM 2020 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Kraków
Model: Focus mk4
Silnik: 1.5L EcoBoost /150KM
Rocznik: 2019
Postów: 7,372
|
![]()
Witam
Jakbyś chciał, to mam na zbyciu oryginalnego Viakena za 100zł pozdrawiam Arturek
__________________
------------------------------------------------------------------ INSTRUKCJE.pdf / nowy eTIS / chemia_Forda / |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 05-03-2017
Skąd: Gliwice
Model: Ford Mustang GT 2019 EU
Silnik: 5.0L TiVCT Coyote (450KM)
Rocznik: 2019
Postów: 1,165
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 22-08-2017
Skąd: Zabrze
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCi 115KM
Rocznik: 2012
Postów: 1
|
![]()
Dzięki wielkie za pomocGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 17-11-2017
Skąd: Inowrocław
Model: Ka Mk2
Silnik: 1,2
Rocznik: 2013
Postów: 6
|
![]()
Witam! Wpadł mi w ręce ostatnio VCX nano do Forda. Problem z nim mam taki, że bez problemu współpracuje (odczytuje błedy) z klasycznymi Fordami (testowane na Focus, Mondeo), ale jest problem z połączeniem z Ka Mk2 żony. Próba nawiązania diagnostyki kończy się na nieudanej próbie połączenia z PCM.
Jak wiadomo Ka 2 to taki bardziej Fiat niż Ford i stad pytanie: czy VCM łączy się z Ka Mk2 jak z kazdym innym Fordem czy potrzebne są jakiejś dodatkowe adaptery? |
![]() |
![]() |