![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 03-06-2014
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Focus III Hatchback
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2012
Postów: 407
|
![]()
Mam szybkie pytanie do osób które chipowały swoje auto.
Od niedawna posiadam Mondka Mk4 140 KM DIESEL kombi w automacie rocznik '09 i uważam, że silnik mógłby być żwawszy, zwłaszcza na najniższych biegach. Z tego względu bardzo poważnie zastanawiam się na chipem. Słyszałem, że skrzynia automatyczna Durashift może bezpiecznie obsługiwać do 400 Nm (teraz jest 340 Nm). Przeglądając różne wykresy na różnych forach widzę, że wiele aut z silnikiem 2.0 (140 KM) osiąga nawet 170-190 KM, jednak są to głównie manuale. O Automatach jest niewiele, a nawet jak są to raczej wynik jest z tego dolnego pułapu, no i nie ma w zasadzie informacji co się dzieje z taką skrzynią po chipie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dlatego też mam następujące pytania: 1) Czy odczuwacie sporą zmianę w stosunku do fabrycznej wersji silnika po chipie? Chodzi mi głównie o przyspieszenie na najniższych biegach i o to w zakresie 80-120 km/h? 2)Co z spalaniem, jeśli autem jeździmy bez wciskania gazu w podłogę. Czy faktycznie spada? U mnie przy spokojnej jeździe ( do 120 km/h głównie trasa), bierze około 7.8 litra ON. teoretycznie powinno spaść bo będzie jechał jeszcze na mniejszych obrotach.. 3) No i najważniejsze pytanie, co ze skrzynią automatyczną? Czy w związku z podniesieniem mocy i Nm skrzynia sama się dostosuje do nowych warunków? Czy możliwe jest zejscie poniżej 9,5 sek do setkipo bezpiecznym chipie w tej budzie? Ostatnio edytowane przez chwileulotne85 ; 20-09-2014 o 12:13 Powód: doprecyzowanie i poprawienie pytań |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
|
![]()
1) tak
2) zależy. Nie wiem skąd przekonanie, że będziesz jeździć na niższych obrotach. Obroty są zależne od skrzyni, nie od mocy silnika. No chyba że Ci chodzi o to, że do przyspieszania będziesz mniej wciskać gaz - to tak. 3) pytanie ile automat wytrzymuje, bo Powershift chyba tylko do 450Nm, czyli jesteś bliżej marginesu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 21-01-2009
Skąd: Poznań
Model: Mondeo Vignale
Silnik: 2,0 BiTdci/1.0 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 713
|
![]()
U mnie Durashift bierze na klatę ponad 500Nm i nie marudzi od 40 tys km Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Ford Mondeo Vignale 2,0 BiTdci kombi, pełna opcja, chip by TuneFORCE 236KM/541Nm, mod audio |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 17-06-2014
Skąd: Orzesze
Model: Mondeo mk4 kombi
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2010
Postów: 138
|
![]() Cytat:
Poczytaj w dziale skrzynie automatyczne, jest świeży temat o wytrzymałości automatów po chipie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
FCP member
![]() Zarejestrowany: 29-04-2009
Skąd: jeleniogórskie
Model: S-Max TitS
Silnik: 2.2 230KM by heko
Rocznik: 2011
Postów: 2,158
|
![]() Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Nikt nie kazał mi tak za..lać jak idiota zwłaszcza, że według katalogu V-Max to 209 i pewnie nie przez ograniczenia silnika:/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 03-06-2014
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Focus III Hatchback
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2012
Postów: 407
|
![]()
No właśnie, najbardziej jestem ciekaw opinii posiadaczy Durashifta 2.0 po chipie
|
![]() |
![]() |