![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 14-02-2020
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 1
|
![]()
Cześć,
samochód wszedł w tryb awaryjny. Po diagnozie komputerowej wyszło, że zatkany DPF. Po czyszczeniu i przejechaniu ok 20 km ponownie tryb awaryjny. Na kompie znowu wskazało na DPF. Na czujniku różnicowym 200 hPa! Oddany ponownie do czyszczenia po podpięciu pod kompa jest 4 hPa (po czyszczeniu było między 0 a 1) po krótkiej trasie już jest ok 10 hPa! Samochód nie dymi z tłumika ale przy ściągniętym DPFie było widać smugi przy przegazowaniu. Widać, że wylot przed DPF zawalony sadzą. https://iili.io/dlacQ1e.jpg Wideo: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Pytanie co może być tego przyczyną. Wtryski mają balans odpowiednio 0,603 1,120 1,273 i 1,213. Test przelwowy ok 4ml na 5 min na wszystkich wtryskach https://iili.io/dlacZru.jpg Co bardziej niepokojącego wyszło, to opiłki w przelewie. Oto co widać w wężykach: https://iili.io/dlacDdb.jpg Ostatnio edytowane przez ford_darek ; 10-08-2024 o 11:46 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::amateur
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 20-04-2023
Model: Ford S-Max
Silnik: 2.0 TDCI 210km
Rocznik: 2016
Postów: 2
|
![]()
Miałem to samo. Wymiana EGR zamknęła temat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::professional
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 29-08-2013
Skąd: w-wa
Model: mondeo MK4 / MK5
Silnik: 1.6 eb ~210KM / 2.0 tdci 215KM
Rocznik: 2014 / 2017
Postów: 1,883
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |