Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > LPG
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 24-03-2007, 23:13   #1
Tomaszrad
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-01-2006
Skąd: Katowice
Model: Ford
Silnik: 2,0
Rocznik: 2006
Postów: 48
Domyślnie Blos - niewrazliwosc na regulacje

Witam

Mam maly problem z regulacja Blosa a mianowicie:
Sam probowalem go ustawic na sonde lambda(Autronic AL-700) i wychodzi mniej wiecej cos takiego:
- na postoju (sruba duza wykrecona o tylko 1,5 obr) jak daje 3000obr(czy ile kolwiek) to mieszanka skacze na monitorze parametrow na bogata az poza skale ALE podczas jazdy ze stala predkoscia spada na uboga, gdy LEKKO przycisne gaz to wpada znowu na mocno bogata.

O dziwno nie zmienia sie ten stan od wykrecenia/wkrecenia sruby duzej blosa, zawsze... a nawet na MAX zakreconym jest tak samo czyli na postoju przy calym zakresie obrotow mieszanka zdecydowanie za bogata.

Sonda jest sprawna bo jak przelacze na benzyne to na monitorze mieszanka jest zawsze w normie(napiecie szybko sie zmienia z ok 0,4-0,7V(strzelam bo nie pamietam) i pisze, ze mieszanka w normie a na gazie jest caly czas okolo 0.8-0.9V i sie to nie zmienia.

Ma ktos moze jakis pomysl?

Tomaszrad jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-03-2007, 03:49   #2
KGB
ford::specialist
 
Avatar KGB
 
Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
Domyślnie

to przykrec troche srube na parowniku ,bo moze za duze cisnienie wytwarza
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+
Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie
KGB jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-03-2007, 15:25   #3
Tomaszrad
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-01-2006
Skąd: Katowice
Model: Ford
Silnik: 2,0
Rocznik: 2006
Postów: 48
Domyślnie

Zakrecil bym ja ale co z tego skoro PODCZAS JAZDY ze stala predkoscia mieszanka wg. lambdy jest mocno uboga?
Bogata jest tylko jak sie naciska na gaz przy jezdzie i na postoju w calym zakresie obrotow.
Tomaszrad jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-03-2007, 11:20   #4
Struna
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar Struna
 
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,101
Domyślnie

za bardzo rozkręciłeś parownik.
Struna jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.