Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 25-04-2014, 17:53   #1
Lukman
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 06-03-2013
Skąd: Tomaszów Lubelski
Model: Mondeo Mk3
Silnik: TDDI 2.0 115
Rocznik: 2003
Postów: 72
Domyślnie Śniedzenie klem

Witam mam duży problem ze śniedzeniem klem do tego stopnia że nie mogę odpalić auta. Dodam że śniedzieją mi takżę praktycznie wszystki styki od masy czy to wina regulatora napięcia? I czy jest on w alternatorze?

Lukman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-04-2014, 21:09   #2
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Śniedzenie klem

Jest to wina zasiarczonego akumulatora.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-04-2014, 10:45   #3
Lukman
ford::average
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 06-03-2013
Skąd: Tomaszów Lubelski
Model: Mondeo Mk3
Silnik: TDDI 2.0 115
Rocznik: 2003
Postów: 72
Domyślnie Odp: Śniedzenie klem

Sytuacje mam na dwóch akumulatorach, dodam ze sprawdziłem napięcie ładowania bez włączonych świateł itp. to mam 13.84 lecz jak włączę światła i radio mam 13.66 czy to nie za mało?
Lukman jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-04-2014, 11:01   #4
Szeryf455
ford::professional
 
Zarejestrowany: 14-03-2010
Skąd: Chrzanów
Model: transit
Silnik: 2,5 D
Rocznik: 1996 max
Postów: 1,035
Domyślnie Odp: Śniedzenie klem

Trochę za mało. Zmierz na wyjściu z alternatora, nie na klemach, bo tu może tkwić problem.
Szeryf455 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-04-2014, 11:23   #5
Piasek80
ford::specialist
 
Avatar Piasek80
 
Zarejestrowany: 11-08-2009
Model: Galaxy Mk3
Silnik: 1.8TDCI 125KM
Rocznik: 2009
Postów: 713
Domyślnie Odp: Śniedzenie klem

Napięcie ładowania nie powinno spadać niżej 14V przy pełnym obciążeniu elektrycznym. Notorycznie niedoładowany akumulator ulega procesowi zasiarczania czego skutki po czasie zaczyna byc widać nawet na zaciskach - pojawia się białe wapno. I jak kolwiek z zacisków można to odczyścić a nawet powinno się i przesmarować tak proces ten zachodzący wewnątrz akumulatora jest nieodwracalny. Trzeba wymienić akumulator na nowy uprzednio przywracając prawidłowe ładowanie w pojeździe.
Piasek80 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.