![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-02-2016
Model: C-max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 12
|
![]()
Szanowni Forumowicze,
zwracam się do Was z prośbą o analizę problemu z którym boryka się mój Max. Sprawa polega na zwiększaniu się napięcia w instalacji elektrycznej po dotknięciu pedału gazu. Sprawa jest o tyle dziwna, że przy dotknięciu pedału gazu (obroty w żaden sposób nie zwiększają się ) światła świecą znacznie lepiej. Przy całkowitym puszczeniu gazu jasność oświetlenia spada. Dodatkowo światła mocno przygasają przy szybkim ruchu kierownicą, niezależnie od tego czy pedał gazu jest wciśnięty czy nie. Z góry dzięki za informacje i ewentualne porady. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 04-12-2011
Skąd: Mielec i okolice
Model: Focus 1,6 tdci; Fusion 1
Silnik: 1,6 ON; 1,4 Pb
Rocznik: 2012; 2004
Postów: 1,312
|
![]()
W pierwszej kolejności trzeba sprawdzić napięcie w instalacji i będzie wiadomo jakie są skoki - będzie wiadomo co się kończy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Jeżeli na wspomaganiu przygasa na krótką chwilkę - tak może reagować na duże obciążenie z pracy pompy wspomagania - elektrycznej.
Mariusz
__________________
Było Mondeo 1999 1.8TD, był C-Max 2007 1.6 TDCI, jest Fusion I, i Focus 2012 1.6 TDCI, o Merivie B nie wspomnę bo wstyd |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-02-2016
Model: C-max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 12
|
![]()
Kolego, sprawdzę jakie są wartości. Podpowiedz jakie masz typy, co się kończy ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Postów: n/a
|
![]()
Nic się nie kończy, tylko mrozy jak się skończą, to i to sie skończy.
Sam wyszukujesz problemy, to nie rakieta, tylko samochód. |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 16-04-2010
Skąd: Kraków
Model: Fusion/Mondeo
Silnik: 2.0 ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 179
|
![]()
Mam nowiutki alternator 150A i dokładnie takie same objawy. Nie ma sie czym przejmować, po prostu mrozy dają o sobie znać. Jak włączę nagrzewnice ptc, wentylacje, światła itd to siłą rzeczy jest spory pobór prądu.
__________________
obecnie Ford Escort mk7 electric orange obecnie Ford Focus ST 2.5 T 280ps 450nm ![]() obecne Ford Fusion 2.0 ecoboost ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-02-2016
Model: C-max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 12
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Postów: n/a
|
![]()
Zmienisz na nowy, i będzie to samo.
Regulator napięcia albo jest zepsuty, albo nie ialbo ładuje albo nie. Napewno nie jest trochę zepsuty |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::advanced
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 24-04-2011
Skąd: PŁocicz / Grudziądz
Model: Focus C-MAX
Silnik: Diesel 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 223
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-02-2016
Model: C-max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 12
|
![]()
Wymiana regulatora napięcia nic nie pomogła... zostawiam aż padnie coś na amen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Postów: n/a
|
![]()
No i , a nie pisałem wyżej ?????????????????
|
![]() |