![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: maciek
Zarejestrowany: 12-11-2012
Skąd: płock
Model: GALAXY
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 2001
Postów: 19
|
![]()
witam serdecznie
mam nastepujacy problem z moja klima po odpaleniu auta oczywiscie mryga chwil kilka i to tyle z jej aktywnosci. po podlaczeniu pod VAG pokazuje bledy klap nagrzewnicy . czy ktos wie co tzreba z niumi zrobic? Ostatnio edytowane przez maciekmazowieckie ; 06-06-2013 o 20:52 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Imię: maciek
Zarejestrowany: 12-11-2012
Skąd: płock
Model: GALAXY
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 2001
Postów: 19
|
![]()
zakykam temat
problem tkwil w dziurze na przewodzie w ktory wchodzi czujnik cisnienia. wymontowany-pospawany i znowu chlodno w aucie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
|
![]()
Z tego co napisałeś w drugim poście wynika, że miałeś błąd związany z ciśnieniem czynnika, a nie jak piszesz w pierwszym, z klapami.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 10-02-2013
Model: Ford Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 264
|
![]()
wczoraj kolega napełniał mi klimatyzację i po spuszczeniu starego odczynnikia zapodał nowy. następnie chciał sprawdzić coś tam dokładnie nie wiem co ale chyba ciśnienie i kazał mi trzymać obroty na 1500 a on w tym czasie chciał coś przyłączyć do tego zaworku co jest na nim czerwona zaślepka i w pewnym momencie zaworek puścił i wyleciał cały odczynnik. zieloną maź miał wszędzie nie mówiąc już o moim silniku. moje pytanie to czy ten zaworek ma jakąś nazwę bo pewnie jest z nim coś nie tak a napewno bo teraz leci cały czas przez niego odczynnik. pewnie jakiś simering puścił. narazie to jest prowizorium zrobiona zapsikal jakimś preparatami i zakręcił czerwoną nakretke zwyciężał silnik i kazał jeździć i zobacZyć czy nie ucieknie. zrobil tak bo mi dzisiaj ma klimie zależało a na naprawę nie było szans wczoraj. Moje pytanie do kolegów czy jeźdZić tak do następnego sezonu czy brać sie za wymianę. Jeżeli wymieniać to jak wachowo ten zawór obierały wystarczy jakiś simering założyć ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
|
![]()
To jest zawór do nabijania klimy. koszt gdzieś chyba około 55 zł w VW, kupował ostatnio kolega, tylko musisz powiedziec który, bo jest dwa; mniejszy i większy. W tym zaworku jest gumowa membrana, nie do naprawienia, trzeba kupić nowy lub używany, ale sprawny.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 10-02-2013
Model: Ford Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 264
|
![]()
Wielkie dzięki za info. pozdrawiam
Bump: Stefano a jeszcze małe pytanko. Jak sądzisz obejdzie się jak narazie bez tej gumowej membrany. Bo koleś twierdzi że raczej tak.Szkoda ruszać do nastepnego serwisu za rok. Czy ta nakrętka czerwona nie puści. Ponoć sama w sobie ma jakiś gumowy oring Ostatnio edytowane przez tyger ; 23-06-2013 o 22:08 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 04-01-2011
Skąd: Ede Holandia-Wrocław
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 Tdi AUY 170KM/374NM
Rocznik: 2002
Postów: 210
|
![]()
Cześć a ja zapytam o coś innego.Czy sprężarka klimatyzacji działa cały czas w naszych autach?Czy jeżeli zbije temperaturę do np.22 stopni to się wyłącza,a później jeżeli temperatura jest wyższa niż 22 stopnie wewnątrz to się włącza.
Dzięki za odpowiedz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
ford::expert
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
|
![]() Cytat:
Nie bardzo wiem o jaką czerwoną nakętkę chodzi, bo zaworek jest alu, a czapka czy kapturek czarny, ale jak zrobił na czerwono i trzyma to OK. Cytat:
Ostatnio edytowane przez Stefano ; 24-06-2013 o 17:39 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Imię: piotr
Zarejestrowany: 25-06-2013
Model: galaxy2
Silnik: 1.9 130ps
Rocznik: 2003
Postów: 1
|
![]()
Witam jestem nowy na tym forum i mam pytanie
W moim galaxy maszyna wykryła nieszczelność nabito kontrast 150 ml nigdzie nie widać wycieku drugi raz nabito 200ml dalej nic wcześniej przed konteastem maszyna valeo pokazała szczelność i nabito odczynnikiem 800 ml po sprawdzeniu czy chodzi okazało się że nie dmucha zimnym .po ponownej diagnostyce odzyskano. Z 800. 550 odczynnika po ok 20 min Co jest grane gdzie szukać ? Dzięki Dodam że wykryto nieszczelnośc. Za 3 razem Ostatnio edytowane przez swirrr ; 25-06-2013 o 20:38 Powód: dotatek |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Imię: maciek
Zarejestrowany: 12-11-2012
Skąd: płock
Model: GALAXY
Silnik: 1.9TDI
Rocznik: 2001
Postów: 19
|
![]()
no i odgrzewamy kotlet
juz bylo wszystko ok az tu po 3 dniach znow cieple powietrze z nawiewow. klmatronic mryga przy odpaleniu tak jak wczesniej . wymieniony czujnik cisnienia. na dworzu 30c a ja juz mam dosyc mojego galaxy . z zadnym nie mialem takiego klopotu . najgorsze jest to ze moje dziecko grzeje mi sie w foteliku. stefano a moze ty bys zerknal swoim okiem ? wczesniej pokazalo mi blad klap. ale czy ten blad nie powoduje ze nie leci nawet cieple powietrze? |
![]() |
![]() |