![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: WOŁÓW\WROCŁAW
Model: Hyundai i30 N Line focus mk3 fl, Astra F, 126p
Silnik: 1,5 TGDI, 1,5 TDCI , 1.4 Pb, prawie 0,7 :)
Rocznik: 2022 2015 1995
Postów: 3,200
|
![]()
Cześć,
Auto ma 237.500km Przy dojeździe do hotelu w Wiśle poprowadziło nas drogą hardkor przez górę. Przed szczytem auto stało się mega mulowate ale nie wyrzuciło na desce żadnego błędu. Patrzyłem na wskazówkę temperatury ale stało jak zawsze w okolicy 90st. Jakoś wturlaliśmy się na szczyt i przy jeździe z góry odzyskało moc i już jechało normalnie. Podczas pobytu nic się nie działo. Jeździliśmy po okolicy zwiedzając atrakcje. Na powrocie po dłuższym korku do bramek po ich minięciu problem powrócił. Auto muł, że ledwo busa wyprzedziłem. Po chwili znów pełna moc i do Wrocławia przeważnie 170 na budziku. W trakcie jazdy z "Awarią" odczucie jest takie, że w ogóle nie załącza się turbo. Po dotarciu do domu i podpięciu elm wyskoczył P0217. Co obstawiacie? Czujnik temperatury płynu chłodzącego? Widzę w forscan, że błąd zapisał się gdy odczyt był na poziomie 115 stopni . Ps. Dla moda.....był taki temat ale nie o 1.5 tdci
__________________
Czego prócz śmierci boimy się najbardziej? Uszczelki pod głowicą ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez Marek ; 15-08-2021 o 16:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,744
|
![]()
Odpal sobie w forscanie na telefonie wskazanie temp płynu i pojeździj tak trochę.
Będzie wiadomo czy czujnik czy może jednak rzeczywiście się grzeje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: WOŁÓW\WROCŁAW
Model: Hyundai i30 N Line focus mk3 fl, Astra F, 126p
Silnik: 1,5 TGDI, 1,5 TDCI , 1.4 Pb, prawie 0,7 :)
Rocznik: 2022 2015 1995
Postów: 3,200
|
![]()
Dzięki, pomysł dobry.
Pytanie drugie czy czujnik może powodować odcięcie turbo(brak mocy?) Czy ten czujnik jest w obudowie termostatu czy w innym miejscu?
__________________
Czego prócz śmierci boimy się najbardziej? Uszczelki pod głowicą ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,938
|
![]()
w termostacie tak, ale moze byc ze sam termostat cos nie tego.. poki co glowice wykluczam no chyba ze bedzie coraz "lepiej" .. pamietaj ze to pisalem kiedys...
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: WOŁÓW\WROCŁAW
Model: Hyundai i30 N Line focus mk3 fl, Astra F, 126p
Silnik: 1,5 TGDI, 1,5 TDCI , 1.4 Pb, prawie 0,7 :)
Rocznik: 2022 2015 1995
Postów: 3,200
|
![]()
Na razie bez czarnych wizji Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Termostat wymieniony na oryginał 1,5 roku temu zaraz po zakupie bo podciekal przez uszczelkę. Stary mam, jak coś to podmienię. Płynu nie ubywa. Jak zalałem po wymianie to może że 100 ml ubyło.
__________________
Czego prócz śmierci boimy się najbardziej? Uszczelki pod głowicą ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FCP member
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 24-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 3,007
|
![]()
A wentylator chłodnicy Ci działa?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: WOŁÓW\WROCŁAW
Model: Hyundai i30 N Line focus mk3 fl, Astra F, 126p
Silnik: 1,5 TGDI, 1,5 TDCI , 1.4 Pb, prawie 0,7 :)
Rocznik: 2022 2015 1995
Postów: 3,200
|
![]()
Słyszę wentylatory nawet jak zgasze auto. Również sprawdzę i ten trop
__________________
Czego prócz śmierci boimy się najbardziej? Uszczelki pod głowicą ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,557
|
![]() Cytat:
a ile km temu ta wymiana ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: WOŁÓW\WROCŁAW
Model: Hyundai i30 N Line focus mk3 fl, Astra F, 126p
Silnik: 1,5 TGDI, 1,5 TDCI , 1.4 Pb, prawie 0,7 :)
Rocznik: 2022 2015 1995
Postów: 3,200
|
![]()
26.000km
__________________
Czego prócz śmierci boimy się najbardziej? Uszczelki pod głowicą ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 23-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,557
|
![]()
Marek 100 ml na 26 000 to nie jest mało. Zrób tak jak koledzy piszą a jak nic nie wyjdzie po sprawdzeniu termostatu, temperatury rzeczywistej to obserwuj silnik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|