![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 09-01-2016
Model: Ford Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
![]()
Witam forumowiczów !!
Posiadam forda focusa mk2 1.6 tdci 109 kucy, z roku 2006, z przebiegiem koło 140 tyś. Problem polega na tym iż co jakiś czas przy przyśpieszaniu auto szarpnie raz i gaśnie, następnie po ponownym odpaleniu bardzo dymi(odpala bez problemu). Szukałem już na forum tego problemu ale niestetu nie udało się. Pozdrawiam !!! Ostatnio edytowane przez SRS ; 13-08-2017 o 14:48 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 31-05-2013
Skąd: Bielsk Podlaski
Model: Focus mk2 kombi
Silnik: 1.6 TDCi Duratorq 109KM DPF-był
Rocznik: 2005 Ledwo dotarty 350tyśKM +
Postów: 267
|
![]()
Wymień czujnik położenia wału korbowego. Może być uszkodzony bo jak padają tłumiki drgań w kole pasowyM to koło oCiera o czujnik i go uszkadza . mówię na własnym przykładzie . drugi czujnik odpowiadający za te objawy to położenia wałka rozrządu , wymień oba lub podłącz pod komputer i będziesz wiedział który lipe robi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 09-01-2016
Model: Ford Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
![]()
Dziękuję za podpowiedź, jestem w tych kwestiach kompletnie ciemny. Już słyszałem że to może też być turbina albo wtryski, ale zobaczymy. Wiesz może jaki bedzie koszt wymiany tych czujników? Tak mniej więcej.
Ostatnio edytowane przez juri94 ; 13-08-2017 o 10:56 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 30-06-2013
Model: Focus II
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2007
Postów: 524
|
![]()
Raczej nie stawiałbym tutaj na te czujniki ale nigdy nic nie wiadomo. Najpierw to nic nie wymieniaj a podjedź na diagnostykę i będzie wiadomo w którym szukać kierunku.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 08-09-2013
Model: MK2
Silnik: 1,6 tdci 142Hp
Rocznik: 2005
Postów: 17
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 09-01-2016
Model: Ford Focus mk2
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
![]()
Dzięki za odpowiedź. Podjade i sprawdzę co to.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 31-05-2013
Skąd: Bielsk Podlaski
Model: Focus mk2 kombi
Silnik: 1.6 TDCi Duratorq 109KM DPF-był
Rocznik: 2005 Ledwo dotarty 350tyśKM +
Postów: 267
|
![]()
Od wału są dwie śrubki . 10 i 7 , jak umiesz kręcić śrubki to sam wymienisz . ja kupiłem oryginalny za 100 i febi też za 100, na kompie pokazało , pomiędzy czujnikami brak synchronizacji-zakłócenia działania . wymienione i po problemie. W moim przypadku winny od wału k . tamten był dobry ale wymieniłem jako pierwszego i nadal objaw występował do czasu wymiany drugiego
Ostatnio edytowane przez RAFIXX ; 13-08-2017 o 12:16 |
![]() |
![]() |