![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 15-10-2017
Skąd: Świętokrzyskie
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 1.8 B+G
Rocznik: 2001
Postów: 48
|
![]()
Witam forumowiczow. Mam problem z instalacja gazowa.Problem polega na tym iz po wymianie termostatu w samochodzie zaczela juz dzialac wskazowka od temperatury wszystko ladnie rosnie samochodzic w miare szybko sie nagrzewa lecz gdy przerzuci mi na gaz poki sie jedzie to jest ok. Gorzej jak sie chce zredukowac lub zachamowac bo wtedy silnik gasnie. Najgorzej jest na pierwszych kilometrach bo jak sie autko juz dobrze rozgrzeje to nic sie nie dzieje.Na benzynce silnik chodzi elegancko a na gazie dopiero po dobrym rozgrzaniu. Samochod byl u gazownika powymieniane sa swiece na nowe filtry tez sa nowe. Przeczyscil (podobno) cala listwe gazu wiec myslalem ze bedzie ok a tu zonk.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Odziwo te objawy pojawiaja sie tylko jak jest ponizej 0 stopni. Moze gdzies jakies lewe powietrze silnik lapie? Moze ktos mial podobny problem. A jeszcze jedno. Jak jest zimny silnik to na benzynie za pierwszym przekreceniem silnik odpala i odrazu gasnie. Dopiero za 2gim razem po kreceniu ok 5 sek odpala i jest ok.Na cieplym odrazu odpala bez problemu.Czekam na jakies podpowiedzi.Pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK4.5
Silnik: 1.0 mHEV 155KM
Rocznik: 2023
Postów: 2,344
|
![]()
Możliwe, że reduktor do regeneracji/wymiany albo wtryski padają. Jakie masz bebechy lpg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Stanisław
Zarejestrowany: 26-06-2017
Skąd: Warszawa
Model: S-Max
Silnik: 2,5 Turbo
Rocznik: 2006
Postów: 10
|
![]()
Ja miałem takie objawy jak wtryski się kończyły.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 15-10-2017
Skąd: Świętokrzyskie
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 1.8 B+G
Rocznik: 2001
Postów: 48
|
![]()
Instalacja lpg jest firmy brc...(podobno dobra firma).Ja myslalem ze moze jest zle ustawiona temperatura przelaczania na gaz.A jakie sa objawy tych wtryskow??? Chodzi o wrysk paliwa czy od lpg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK4.5
Silnik: 1.0 mHEV 155KM
Rocznik: 2023
Postów: 2,344
|
![]()
Wtryski lpg, a co do brc to nie przesadzałbym z tą "dobrą firmą". Ile już masz przejechanych kilometrów na lpg i na tych wtryskach?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 15-10-2017
Skąd: Świętokrzyskie
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 1.8 B+G
Rocznik: 2001
Postów: 48
|
![]()
Z tego co mi wiadomo to wychodzi ze 46 tys kilometrów. Dodam że samochód kupiłem już z instalacją więc sam jej nie serwisowalem. Dopiero jakieś 3tyg temu był przeglądany jak wymieniłem termostat. Trochę dziwi mnie to że jak silnik jest ciepły to wszystko jest ok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK4.5
Silnik: 1.0 mHEV 155KM
Rocznik: 2023
Postów: 2,344
|
![]()
Ja bym mimo wszystko szedł tropem reduktora, tym bardziej że te z brc to chłam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,204
|
![]()
Może reduktor jest zapowietrzony po tej wymianie termostatu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK4.5
Silnik: 1.0 mHEV 155KM
Rocznik: 2023
Postów: 2,344
|
![]()
Albo membrany już są zużyte, zimne są sztywne i tracą właściwości
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 15-10-2017
Skąd: Świętokrzyskie
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 1.8 B+G
Rocznik: 2001
Postów: 48
|
![]()
A w jaki sposób odpowietrzyc reduktor.? Właśnie tak też pomyślałem że może właśnie płyn niedogrzewa reduktora i porostu zamarza podczas jazdy. A jeszcze z innej strony pytanie jest zamontowany jakiś dodatkowy zbiornik na jakiś olej co smaruje podobno instalacje gazowa może tego oleju jest mało? Tylko że niewiem co to za olej bo poprzedni właściciel niedaleko mi go jak samo chód kupowalem
Bump: |
![]() |
![]() |