![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Bartosz
Zarejestrowany: 23-09-2013
Skąd: Kobierzyce
Model: C-Max Ghia
Silnik: 1.8 125 km + LPG Stag 4 Q-BOX, reduktor AC 150 KM, wtryski HANA
Rocznik: 2004
Postów: 19
|
![]()
Witam serdecznie
Posypała mi się sprzężarka w klimie tak, że przy włączonym silniku ze sprzęgła sypią się iskry (jak włączę klimę). Mechanik zasugerował 2 opcje, jedna kompleksowa z nową sprężarką, czyszczeniem klimy i nowym osuszaczem za cenę zaporową jak na moją sytuację, a druga budżetowa wymiana na używkę. Mam teraz ciężki okres więc zdecydowałem się na drugą i szukam sprężarki lecz w internecie znalazłem 2 modele teoretycznie pasujące do mojego C-maxa 3M5H-19D629-CF 4M5H-19D629-AE Czy ktoś z Was wie, który model jest pożądany? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Gregor
Zarejestrowany: 10-07-2006
Skąd: śląskie
Model: c max
Silnik: 1,6d
Rocznik: 2013
Postów: 63
|
![]()
Z doświadczenia z audi wiem, że można samemu wykonać operację czyszczenia i wymiany kompresora i reszty.
Jeśli nie masz dwóch lewych rąk powinieneś dać rady. Mieszkam w Hiszpanii gdzie nie ma zaufanych mechaników. Do tego, żaden nie chciał mi dać gwarancji na czyszczenie układu.....sic!! ![]() Dlatego MUSIAŁEM SAMEMU zrobić coś, by układ był sprawny. Własnym sumptem zrobiłem układ z hydronetką do czyszczenia rurek i skraplacza. Kompresorek do przedmuchania na sucho....i Póki co mam układ sprawny od trzech lat. ![]() Wymiana mechaniczna to już żaden problem. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Gregor
Zarejestrowany: 10-07-2006
Skąd: śląskie
Model: c max
Silnik: 1,6d
Rocznik: 2013
Postów: 63
|
![]()
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.kilkanaście dni temu sprawdzałem jak wygląda dlawik.
Jak widać było warto. Kilka stówek w kieszeni. O satysfakcji i spokoju, nie wspomnę. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Bartosz
Zarejestrowany: 23-09-2013
Skąd: Kobierzyce
Model: C-Max Ghia
Silnik: 1.8 125 km + LPG Stag 4 Q-BOX, reduktor AC 150 KM, wtryski HANA
Rocznik: 2004
Postów: 19
|
![]()
A wracając do mojego pytania, czy po win lub oznaczeniu silnika jest ktoś w stanie określić model kompresora?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-04-2011
Model: Ford c-max s-max
Silnik: 1,8 2,2 tdci
Rocznik: 2006, 2013
Postów: 593
|
![]()
+48605321105 klimaplus Lublin. Zadzwoń. Podaj model i rok auta, silnik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Moderator
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 17-02-2004
Skąd: Lubelskie
Model: Fiesta
Silnik: 1.4L Duratec 16V PFI
Rocznik: 3/2012 / 4/2011
Postów: 4,009
|
![]() Cytat:
Cytat:
__________________
IDS |Forscan| UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ZMIANA MOCY - MONTAŻ TEMPOMATU - SPOLSZCZENIA - NAWIGACJE - PRZERÓBKI LAMP |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 21-03-2014
Skąd: Cph
Model: C-Max
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2008
Postów: 3
|
![]() |
![]() |
![]() |