Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 08-11-2017, 21:27   #1
lukeros
ford::advanced
 
Avatar lukeros
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-09-2013
Skąd: Lublin
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 EB 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 313
Domyślnie Wysokie obroty po odpaleniu.

Witam. Mam taki problem, że po odpaleniu wchodzi na wysokie obroty 2tys przez chwile to jedna rzecz a druga to że bardzo wolno schodzi z obrotów przy zmianie biegów. Pierwszą rzeczą jaką zrobiłem to czyszczenie przepustnicy choć była bardzo brudna. Zrobiłem z bratem podmianę przepustnicy i na jego to samo. Wszystkie podciśnienia sprawdzone. Samochód to Ford Focus mk2 1.8 16v 125PS Duratec HE. Macie jakieś sugestie co można jeszcze sprawdzić?

lukeros jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-11-2017, 19:37   #2
gibaj
ford::professional
 
Avatar gibaj
 
Imię: Artur
Zarejestrowany: 01-10-2017
Skąd: LBL
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 1,501
Domyślnie Odp: Wysokie obroty po odpaleniu.

Komputer podłącz

Bump: Komputer podłącz
gibaj jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-11-2017, 20:40   #3
lukeros
ford::advanced
 
Avatar lukeros
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 25-09-2013
Skąd: Lublin
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 EB 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 313
Domyślnie Odp: Wysokie obroty po odpaleniu.

Cytat:
Napisał gibaj Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Komputer podłącz

Bump: Komputer podłącz
Komputer podłączany zero błędów. Dzisiaj byłem u mechanika i diagnoza jednoznaczna, przewód gumowy odmy sparciał i ciągnie lewe powietrze, do tego zabiegu trzeba ściągać kolektor ssący i przy okazji sprawdzić stan klapek w kolektorze. Z tego co mówił odwieczny problem w silnikach DURATEC HE montowane były te silniki w Fordach, Volvo, Mazda.

Ostatnio edytowane przez lukeros ; 09-11-2017 o 20:43
lukeros jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.