![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-09-2017
Model: focus
Silnik: 2,0
Rocznik: 2009
Postów: 15
|
![]()
Witam.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Na lpg podczas przyśpieszania na 1,2,3 biegu odczuwa się mniej mocy. Pacjent to 2,0 duratec, lpg brc fabryczne. Membrana w parowniku, świece i filtry wymienione. Mapy ustawione podczas jazdy. Ciśnienie na parowniku 1500 spada pod obciążeniem do 1380. Gdzie szukać przyczyny? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 1,889
|
![]()
...
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju, hamulce: 278/bębny -> 300/302 (na stalowym oplocie) Ostatnio edytowane przez konieczko5 ; 01-04-2025 o 14:56 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-09-2017
Model: focus
Silnik: 2,0
Rocznik: 2009
Postów: 15
|
![]()
reduktor brc genius 1500, wtryskiwacze pomarańczowe, centrala sequent my 07.
korekta LTFT na wolnych obrotach na benzynie +12, na lpg+11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 1,889
|
![]()
...
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju, hamulce: 278/bębny -> 300/302 (na stalowym oplocie) Ostatnio edytowane przez konieczko5 ; 01-04-2025 o 14:56 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK4.5
Silnik: 1.0 mHEV 155KM
Rocznik: 2023
Postów: 2,344
|
![]()
Dolot szczelny? Pojeździj na samej benzynie, zobacz czy korekta spadnie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-09-2017
Model: focus
Silnik: 2,0
Rocznik: 2009
Postów: 15
|
![]()
Przerwy na świecach nie zmieniałem. Jutro postaram się wrzucić mapę. Korekty zawsze miał duże. Po wymianie membrany trochę spadły. Podciśnienie w kolektorze 230-240 na wolnych obrotach.
Ostatnio edytowane przez Rafal7979 ; 16-11-2021 o 14:29 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 1,889
|
![]()
...
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju, hamulce: 278/bębny -> 300/302 (na stalowym oplocie) Ostatnio edytowane przez konieczko5 ; 01-04-2025 o 14:56 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK4.5
Silnik: 1.0 mHEV 155KM
Rocznik: 2023
Postów: 2,344
|
![]()
No i słabe podciśnienie. Patrzyłeś na rozgrzanym silniku z wyłączonymi odbiornikami prądu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 25-09-2017
Model: focus
Silnik: 2,0
Rocznik: 2009
Postów: 15
|
![]() Ostatnio edytowane przez Rafal7979 ; 17-11-2021 o 21:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 1,889
|
![]()
...
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju, hamulce: 278/bębny -> 300/302 (na stalowym oplocie) Ostatnio edytowane przez konieczko5 ; 01-04-2025 o 14:56 |
![]() |
![]() |