![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 03-06-2014
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Focus III Hatchback
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2012
Postów: 407
|
![]()
Wymieniłem dziś koła z 16 na 17 letnie. Et60. Koła wyważone, felgi proste. Jednak po hamowaniu nawet przy malutkiej prędkości słychać stuk(nie bicie) przy jednym kole a jak ruszę to w drugim. Raczej przód. Obstawiam albo że ręczny chwycił, albo odważniki haczą o zacisk bo felga ma ET 60.
Po założeniu jest luz między zaciskiem a felgą. O co może chodzić? Pierścień? Felgi z Jaguara et 60, 5x108 Jutro muszę na spokojnie podjechać raz jeszcze do wulkanizatora. R |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 01-10-2017
Skąd: LBL
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 1,501
|
![]()
sam napisałeś i sam sobie odpowiedziałeś Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 03-06-2014
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Focus III Hatchback
Silnik: 2.0 Tdci
Rocznik: 2012
Postów: 407
|
![]()
Pierścień? Jaguar ma 63,4.
R |
![]() |
![]() |