![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 18-02-2017
Skąd: konskie
Model: ford focus mk1
Silnik: 1,6
Rocznik: 2003
Postów: 13
|
![]()
Przy obrotach powyżej 2 tysięcy zaczyna się swistanie z okolicy napinacz paska wielorowkowego. Po zdjęciu paska dziwny swist ustaje nawet Prz wysokich obrotach. Koło napinacz ma luz lekki ale i nowy napinacz który kupiłem ma taki sam luz. Czy to normalne, nie montuje nowego napinacza bo mam obawy że może być to samo, czy ktoś miał taki sam przypadek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 17-05-2008
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2002
Postów: 836
|
![]()
Jak nie montujesz nowego, to jak chcesz sprawdzić czy stary był uszkodzony??
Zresztą sam sobie odpowiedziałeś w treści,którą napisałeś....,że po zdjęciu paska jest cisza. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::professional
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 01-10-2017
Skąd: LBL
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 1,501
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-05-2018
Model: focus mk2 kombi
Silnik: 1.6 ti sida benzyna
Rocznik: 2009
Postów: 173
|
![]()
Najlepiej zdjac pasek i dmuchnac sprezonym powietrzem na rolki zeby je ropedzic. Ten swist to nie z napinacza tylko lozyska rolki. I mozna we wiekszosci silnikow dokupic sama rolke. Jednak czasem po dolozeniu paru groszy jest caly napinacz.
Jak by to byl napinacz to najczesciej jest przekoszony (rolka nie jest rownolegle z innymi kolami lub rolkami) a dzwiek przypomina grzechotke dla niemowlaka. Jesli nie masz kompresora kup za 15 zl puszke powietrza sprezonego w sklepie z elektronika. Drugi sposob stary pasek przeciac i rozpedzic rolke paskiem poprzez szarpniecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 18-02-2017
Skąd: konskie
Model: ford focus mk1
Silnik: 1,6
Rocznik: 2003
Postów: 13
|
![]()
Problem rozwiązany, dziś wymieniłem napinacz i się wszystko uspokoił, zabawy z wymianą było trochę już nie wspomnę o zapieczonej śrubę od pompy wspomagania, po powieszeniu pompy wspomagania od dołu wykrecilem napinacz i zamontowane nowy. Na starym napinacz wałek na którym siedzi rolka na pasek wielorowkoy była jiz o robiona i przy wyższych obrotach rolka dostawała wibracji oraz obcierala o krawędzie stąd był ten dziwny swist można to nazwać dziwnym metaliczny wibrowaniem
Bump: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 17-05-2008
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2002
Postów: 836
|
![]()
Czyli dobrze radziłem....
Dobrze,że usunąłeś usterkę. |
![]() |
![]() |