![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 02-01-2013
Skąd: Płock
Model: Ford Mondeo 1,8 TDCI
Silnik: 1,8
Rocznik: 2008
Postów: 2
|
![]()
Proszę o poradę dotyczącą zastosowania On Mixol do silnika Forda Mondeo 4 1,8 tdci. Jeżdżę na dieslu od niedawna i nie wiem co stosować na wyciszenie pracy silnika, czyszczenie wtrysków, żywotność silnika etc.
Słyszałem, że "on mixol" posiada takie właściwości i jest polecany przez niemieckich i polskich kierowców. W wyniku podnoszenia norm środowiskowych, koncerny produkują suche paliwa, co ma wpływ na skrócenie żywotności pracy silnika. Proszę o rekomendację czy można on mixol stosować do Forda Mondeo z silnikiem 1,8 TDCI - jeżeli tak lub nie to dlaczego? Ewentualnie co innego jest rekomendowane? Z góry dziękuję za wyminę doświadczeń i informację.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
|
![]()
Liqui Moly 1052 i Ravenol Skuter 2T uznane przez wielu za najlepsze (również fora niemieckie).
Te z Orlenu nie trzymają jednakowych parametrów, a ich właściwości smarne są słabe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 02-01-2013
Skąd: Płock
Model: Ford Mondeo 1,8 TDCI
Silnik: 1,8
Rocznik: 2008
Postów: 2
|
![]()
Dzięki
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-11-2010
Skąd: łódź
Model: FIesta MK7, Superb III
Silnik: 1,4 Pb/2,0pb
Rocznik: MK7 2015,SIII 2018
Postów: 410
|
![]()
co jaki czas Panowie stosujecie takiego typu dodatki.?? Czy po chipsie należało by częściej zastosować. Czy nie wystarcza że leje się co 2 tankowanie vervy? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-09-2007
Skąd: far far away
Model: RS500
Silnik: mocny
Rocznik: 2012
Postów: 177
|
![]()
Najzwyklejszy ON z pewnej stacji (najlepiej takiej, która ma duży ruch i regularne dostawy świeżego paliwa). Mixol może jedynie zasyfić układ wryskowy, ale kazdy może wlewać co chce (licząc sie z późniejszymi konsekwencjami takich doświadczeń)...
__________________
odzyskałem rozum, zdrowie i pieniądze - sprzedałem ostatniego forda i zmieniłem koncern na VAG |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
|
![]()
Dlatego Mixolu nie polecam. Są dużo lepsze środki. Dobre środki nie tylko smarują pompkę i wtryski, ale też oczyszczają końcówki wtrysków. Ja mam Ravenol 5l i sobie chwalę (wcześniej korzystałem z Mixolu właśnie i różnie z tym było).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-04-2007
Model: Mondeo MKIV Titanium X kombi
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2009/2010
Postów: 199
|
![]()
Witam,
Mam autko z silnikiem 2.0 TDCI MK4. Czy system common-rail montowany do 2,0 jest taki sam jak w 1,8 ? W instrukcji ford nie zaleca (zakazuje) stosowania żadnych dodatków do paliwa (zwłaszcza do ON). Czy ktoś na forum ma jakieś doświadczenia z dodatkami myjąco-uszlachetnijącymi dodawanymi do paliwa? Chodzi mi głównie o silnik PSA 2.0 TDCI (140-163 KM). Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
|
![]()
Wszystkie silniki common-rail potrzebują dodatku, ale producent tego nie napisze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 11-11-2010
Skąd: Koło
Model: BMW
Silnik: 3.0xd
Rocznik: 2008
Postów: 195
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
|
![]()
Badziewny olej zostawia osad, dobry rozpuszcza go i chroni pompę. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |