![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 06-05-2018
Model: Courier 1.0
Silnik: 1.0 ecoboost
Rocznik: 2016
Postów: 15
|
![]()
Cześć ! Mam w planach podkręcić trochę Couriera . Na chwile obecną jeszcze nie był nigdzie na chipie itd a to dla tego że chciał bym w nim skubnąć to i owo aby wynik był duży .
Obecnie zrobiłem w nim dolot . Części pasowały p&p z fiesty a mianowicie rury JS PERFORMANCE , osłona termiczna do filtra FORGE oraz stożek SIMOTA. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Planuje przed programem zrobić jeszcze - ic znalazłem taki [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - wydech ( myśle o usunięciu kata ewentualnie tłumików i zastąpienie ich jakimiś sportowymi ) - na koniec udać się na strojenie tego wszystkiego Co powiecie o pomyśle, może ktoś robił coś podobnego w fiescie i ma większa wiedzę . Albo wypowie się o ic czy są inne opcje albo jaki będzie szacowany przyrost? Pozdro Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]()
To co zrobiłeś do tej pory IMO nic nie da...no może 5KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
DP ze sportowym katem i IC dadza najwięcej...ale i tak seryjne turbo za chwile się kończy...a bez jego wymiany może 160KM do zrobienia
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 06-05-2018
Model: Courier 1.0
Silnik: 1.0 ecoboost
Rocznik: 2016
Postów: 15
|
![]() Cytat:
5 km przy wyjściowych 100 zawsze coś ![]() ![]() [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Co myślicie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Ostatnio edytowane przez patrykvaio ; 19-09-2018 o 17:15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
...w porywach 160KM i finał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 06-05-2018
Model: Courier 1.0
Silnik: 1.0 ecoboost
Rocznik: 2016
Postów: 15
|
![]() Cytat:
Reasumując zrobienie tego co napisałem to dobre przygotowanie pod większa / hybrydową turbinę ?Podobno Pumaspeed robi 1.0 na nawet 200 km. Podejrzewam ze po niedługim czasie napewno zdecyduje się zrobić coś z samym turbo ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
z hybrydą 180KM, dalej to już wydumki z Pumy, wartości raczej graniczne
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 06-05-2018
Model: Courier 1.0
Silnik: 1.0 ecoboost
Rocznik: 2016
Postów: 15
|
![]() Cytat:
Tak właśnie myślałem ![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]()
Wszystko byle nie Airteck Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 06-05-2018
Model: Courier 1.0
Silnik: 1.0 ecoboost
Rocznik: 2016
Postów: 15
|
![]() Cytat:
Czemu? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]()
Montowaliśmy kilka do RSow i słabo wykonanane, nie zawsze idealnie pasowały, zawsze o coś ocierały i mało wydajne
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
![]() |
![]() |