![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-05-2007
Model: C-max
Silnik: 2.0 140ps
Rocznik: 2012
Postów: 90
|
![]()
Witam,
ponieważ cieknie mi z uszczelniacza prawej półośki - to muszę go wymienić i tu pytania ( moj samochód cmax grand 2012 2.0tdci dw10c ze skrzyną power shift ) 1) czy to jest ten sam uszczelniacz co do modelu bez automatu oem ford 1543933 ? 2) czy da sie to zrobić w warunkach domowo/garażowych ( bez podnośnika ) ? 3) rozumiem, ze po jego wymianie potrzeba również wymienić olej w skrzyni ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: ADAM
Zarejestrowany: 16-05-2018
Skąd: OTWOCK
Model: Mondeo MK3
Silnik: 1,8 cm3 DURATEC HE
Rocznik: 2003
Postów: 1,453
|
![]()
Lepiej jechać do fachowca, simmering 60 zł, a wymiana 100.
Jak zrobisz sam, to może się nie udac, będzie znów ciekło. Bo pewnie to nie tylko uszczelniacz, ale cos jeszcze. A jak zrobi to warsztat, to z ew poprawką będziesz jeżdził do niego. Bo cieknie wtedy jak juz łożysko wewnątrz ma luz, i robi sie za duża odległość od bieżni, lub sama bieżnia przegubu juz sie wyrobiła, i trzeba tak ustawić uszczelniacz, aby chodził w innym miejscu. Ale skoro nie stary samochód, to dziwne że już cieknie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,654
|
![]()
Moze nie stary, ale kilometry robia swoje.
Swoja droga po 6 latach guma simmeriga jest juz twarda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Stanisław
Zarejestrowany: 13-03-2018
Skąd: Leżajsk
Model: Ford C-Max II
Silnik: 1.0 ecoboost 125KM
Rocznik: 2019
Postów: 15
|
![]()
Witam,
Tak jak pisze Jaryska - lepiej niech to zrobi fachowiec, który ma odpowiednie do tego warunki/narzędzia. A twierdzę tak, bo osobiście wymieniałem uszczelniacze w aucie córki (Mazda 2), w garażu z kanałem, a jakieś tam doświadczenie mam, gdyż większość napraw od dawien dawna robię przy swoich autach sam. Tu z demontażem nie ma wiele kłopotu, ale włożyć/wbić nowy uszczelniacz to masakra - trzeba uważać by go nie uszkodzić, by sprężynka nie zeskoczyła, a najtrudniej by równo chwycił, a wchodzi dość ciasno. Ja po kilkugodzinnych próbach zwątpiłem, dopiero następnego dnia zrobiłem odpowiedni przyrząd (prowizoryczny ale skuteczny) i przy jego pomocy zamontowałem te uszczelniacze - minęło 1,5 roku, jest sucho - niedawno zaglądałem przy okazji innej roboty od spodu. Reasumując - szkoda twojego czasu, mordęgi i nerwów, pozdr.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-05-2007
Model: C-max
Silnik: 2.0 140ps
Rocznik: 2012
Postów: 90
|
![]()
Witam,
ponieważ wyciek z uszczelnienia półośki nie do końca mi pasował - postanowiłem jeszcze poszukać dalej - i okazuje się, że to uszczelnienie jest ok a problem jest zdecydowanie wyżej z pompy paliwa CR ( a, że jest to w jednym pionie - to z pompy leci na półoś ) - w czwartek zabieram sie za robotę przy pompie CR - dam znać jak poszło btw - nie wiem dlaczego ale zdjęcie jest obrócone o 180st :-( Ostatnio edytowane przez betap ; 04-09-2018 o 16:02 |
![]() |
![]() |