![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 26-04-2015
Model: Focus mk2
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 06
Postów: 57
|
![]()
Witam
Już kiedyś pisałem że mam problem ze swoim autkiem w postaci brania bardzo dużej ilości oleju. Wcześniej było to mniej więcej 5 litrów na 1000 km. Teraz już tyle bierze na ok 300. Jeden jegomość napisał że oddać na złom, drugi żeby zrobić remont silnika. To też mam pytanie czy opłaca się remontować silnik w aucie z 2006 z przebiegiem ponad 191 tys. czy dać sobie spokój i się go pozbyć? Jeżeli remontować to mniej więcej na jakie kwoty bym musiał liczyć? P.s Ostatnio dodatkowo dość często pojawia się "Usterka układu ESP" podczas jazdy. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika znika |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,664
|
![]() Cytat:
6-8k trzeba liczyć, czyli wartość auta bez usterki. Jak buda zdrowa i auto ma mieć dożywocie w rodzinie to tylko remont. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-08-2024
Skąd: Suwałki
Model: Focus mk4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2018
Postów: 334
|
![]()
Generalnie, jak bym na Twoim miejscu wymienił silnik. Nie pchaj się w remont przy takiej wartości samochodu. Bo to ekonomiecznie nie opłacalne. Albo sprzedaj w cenie pasztetu, tak aby ktoś go kupił z przeznaczeniem na części, dołoż kwote którą musisz wydać na ewentualny remont i kup coś innego za to.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 26-04-2015
Model: Focus mk2
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 06
Postów: 57
|
![]() Cytat:
Dzięki bardzo za podpowiedź bo już myślałem że na złom się nadaje Zna ktoś może jakiegoś godnego polecenia mechanika z Poznania który by ogarnął temat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,718
|
![]()
Jak Ci się dobrze jeździ to wyremontuj. Będziesz wiedział na czym stoisz.
A jak Ci zbywa to sprzedaj jak stoi i po kłopocie. Samochód pełnoletni więc problemy będą raczej narastać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,664
|
![]() Cytat:
Nie pisz co chwilę w tematach mądrości ktore czerpiesz z innych marek, bo w fordach się to nie sprawdza. 2.0 co żłopie olej na 2.0 co może trochę mniej żłopie olej? Innego nie włoży. Lepszego nie kupi, bedzie tylko mniej gorszy. Ostatnio edytowane przez Antej ; 27-08-2024 o 15:47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 26-04-2015
Model: Focus mk2
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 06
Postów: 57
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,664
|
![]()
Przypadłość taka sama co 1.8Pb poszukaj tematow w dzialach focus/cmax.
Beda koszty i wrażenia po remontach. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,693
|
![]()
nie włoży nic innego niż 2,0, a one wszystkie biorą olej.
auto do żyda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-08-2024
Skąd: Suwałki
Model: Focus mk4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2018
Postów: 334
|
![]()
Nie ma to jak wybiórcze cytowanie, reszty mojej wypowiedzi już nie widać? Napisałem żeby pogonił jak jest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|