![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 29-06-2017
Model: Focus
Silnik: 1.8tdci
Rocznik: 2007
Postów: 2
|
![]()
Witam
To mój pierwszy post, posiadam Forda Focusa MK2, 1.8 TDCI, 2007r. Podczas jazdy zgasł na drodze, bez możliwości uruchomienia. W domu udało mi się go uruchomić, aczkolwiek są z tym problemy, nie odpala zimny od razu i trzeba się posiłkować plakiem, wiem że nie powinienem ale to jedyne wyjście... Wymieniłem filtr paliwa, bez zmian, był rozgrzany więc i bez problemu odpalił ale nie wchodzi płynnie na obroty i na początku bardzo kopci na biało. Do postu dołączam zrzuty z Forscana, nie podoba mi się udział mocy cylindrów na wolnych obrotach, przy obrotach wyższych wartości są takie same. Moje pytanie do kogoś znającego się na rzeczy, czy wtryskiwacze odmówiły posłuszeństwa? Dodam, że wymieniałem niedawno rozrząd kompletny, sam to robiłem , wszystko sprawdziłem "trzy razy", samochód przejechał od tego momentu około 1000 km. Zacząłem się obawiać że to jest być może przyczyną, że coś się przestawiło, ale z silnika nie słychać było żadnych niepokojących odgłosów i poza tym pracuje na wolnych obrotach, lecz nie wchodzi płynnie na obroty i nie ma mocy. Jeśli ktoś potrafi te wartości zweryfikować, to będę bardzo wdzięczny, póki co mam zamiar przyjrzeć się zaworowi EGR, i poza tym nie mam pomysłu. Mariusz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,938
|
![]()
wtryski.. probe przelewowa zrob jeszcze.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 29-06-2017
Model: Focus
Silnik: 1.8tdci
Rocznik: 2007
Postów: 2
|
![]()
Dziękuję za zainteresowanie 👍
Zrobiłem już, czas 1 minuta, chyba jest dobrze, pierwszy po lewo ma minimum mniej ale to minimum uroniłem podczas odpinania wężyka... Ps. Biorę pod uwagę to, że może jednak rozrząd ewentualnie przeskoczył, powiedzmy "o ząbek" . Jeszcze to muszę zweryfikować, dopiero w poniedziałek bo już dziś nie dam rady, póki co zaglądam właśnie do EGRa. Bump: Zaślepiłem zawór EGR i moc powróciła, normalnie samochód rakieta... Czy ktoś się z tym spotkał i może mi wyjaśnić, co jest przyczyną takiej sytuacji? Bo ja się nie znam na tych silnikach, znaczy nie znam zależności poszczególnych podzespołów, mechanicznie ogarniam ale jeśli chodzi o taką sytuację, to słabo.... |
![]() |
![]() |