![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Daniel
Zarejestrowany: 10-03-2016
Skąd: Stargard
Model: Mondeo Titanium S - Stylizacja RSO
Silnik: 2,5 Turbo (+wirus)
Rocznik: 2008
Postów: 59
|
![]()
Mam kilka pytań dotyczących ECU Spacer w:
Ford Mondeo mk4 2,5 turbo 2008rok. A mianowicie: - montuje się go pod sterownik silnika który znajduje się w puszce filtra powietrza po jego prawej stronie? - Jak dobrać się do tego sterownika? (czy trzeba całą obudowę filtra wyciągnąć z auta? Czy wystarczy jakąś zaślepkę ściągnąć) - Czy po założeniu ecu spacera sterownik dalej jest schowany w obudowie i go nie widać? - Czy rzeczywiście odczuć można przyrost mocy bez wgrywania wirusa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 13-11-2006
Skąd: Warszawa-Sejny
Model: Mondeo TitaniumX Panther Black
Silnik: 2,5T 258KM 396Nm
Rocznik: 2007
Postów: 1,290
|
![]()
A skąd ten przyrost mocy miał by być ?
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::average
![]() Imię: Daniel
Zarejestrowany: 10-03-2016
Skąd: Stargard
Model: Mondeo Titanium S - Stylizacja RSO
Silnik: 2,5 Turbo (+wirus)
Rocznik: 2008
Postów: 59
|
![]() Cytat:
Bump: Widze że masz 258KM i 396Nm - wymieniałeś IC na jaki? No i czy własnie masz zamontowany ten ECU spacer? Pytam bo ja właśnie jestem po hamowni i mam 240KM i 400Nm Nie wiem co było robione (wydech napewno był robiony), bo takie auto z DE kupiłem. Napewno IC u mnie jest za słaby. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,806
|
![]()
Ad.1 Tak
Ad.2 jest fajny opis Customa na fordtuning.pl. wzorowałem się na nim. Ad.3 po montażu sterownik jest zdystansowany od powierzchni airbox'a. Tym samym jego zaślepka wymaga podcięcia by można ją było zamontować. Ad.4 Moim skromnym zdaniem różnica jest odczuwalna dopiero po wirusie. Tapnięte z Szajsunga MkIV
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
ford::average
![]() Imię: Daniel
Zarejestrowany: 10-03-2016
Skąd: Stargard
Model: Mondeo Titanium S - Stylizacja RSO
Silnik: 2,5 Turbo (+wirus)
Rocznik: 2008
Postów: 59
|
![]() Cytat:
Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 06-12-2011
Skąd: Anglia
Model: NieFord-Skoda Octavia vRS
Silnik: 2.0 TSI
Rocznik: 2016
Postów: 1,423
|
![]()
PCM jest praktycznie niewidoczny,właśnie jestem w trakcie małej modernizacji airboxa,ale kupiłem drugi nowy za grosze to się troszkę bawię w jego izolowanie cieplne.
__________________
http://s1069.photobucket.com/albums/u468/cliner66/ http://forum.fordclubpolska.org/album.php?albumid=786 --------------------------------------------------- 269KM/429Nm by Heko(było),następne(było) 275KM/427Nm...jest 324KM/483Nm... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ford::average
![]() Imię: Daniel
Zarejestrowany: 10-03-2016
Skąd: Stargard
Model: Mondeo Titanium S - Stylizacja RSO
Silnik: 2,5 Turbo (+wirus)
Rocznik: 2008
Postów: 59
|
![]() Cytat:
Bump: Cytat:
O co kaman? Bump: Mam 240KM i 400Nm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,806
|
![]()
ECU jest niewidoczny pod zaślepką
Tapnięte z Szajsunga MkIV
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 13-11-2006
Skąd: Warszawa-Sejny
Model: Mondeo TitaniumX Panther Black
Silnik: 2,5T 258KM 396Nm
Rocznik: 2007
Postów: 1,290
|
![]()
U mnie tylko seria. Jedynie chipa mam.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,806
|
![]() Cytat:
Tapnięte z Szajsunga MkIV
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
|
![]() |
![]() |