Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 22-09-2024, 17:35   #1
technikibart
ford::advanced
 
Avatar technikibart
 
Zarejestrowany: 29-06-2014
Skąd: Okolice Bydzi
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6 TDCI 95KM > mod 137KM
Rocznik: 2011.09
Postów: 436
Domyślnie Turbosprężarka GTC1244VZ - po wymianie rdzenia, regulacja zderzaka

Cześć,

Z uwagi na to że turbospreżarka którą otrzymałem regenerowaną okazała się lipą, na wirniku był większy luz osiowy niż na starej. Została zareklamowana i zwrócona.

Zakupiłem rdzeń do starej, zweryfikowana - wyczyszczona i poskładana.
O ile actuator posiada potencjometr i silnik jest w stanie sam sobie sklalibrować zakres pracy.

To nie wiem czy lepszym sposobem będzie ustawienie zderzaka na samochodzie patrząc na wykres(Forscan) wymagane i aktualne parametry. Czy lepiej poszukać kompetentnego turbiniarza ktory ustawi limit na maszynie? Sztanga pracuje w zakresie (-0.5bar / 0.0bar)

Silnik
2011r - T3DB - 1.6 TDCI 115km >(139km)

Przypuszam że nie znajdę tutaj osoby zorientowanej, co może doradzić ale zawsze można zapytać. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

edit. ustawiona na maszynie w 2 korkach.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg turbosprężarka.jpg (11.8 KB, 13 wyświetleń)

__________________

Ostatnio edytowane przez technikibart ; 01-10-2024 o 16:06
technikibart jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.