![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 29-06-2014
Skąd: Okolice Bydzi
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6 TDCI 95KM > mod 137KM
Rocznik: 2011.09
Postów: 436
|
![]()
Cześć,
Z uwagi na to że turbospreżarka którą otrzymałem regenerowaną okazała się lipą, na wirniku był większy luz osiowy niż na starej. Została zareklamowana i zwrócona. Zakupiłem rdzeń do starej, zweryfikowana - wyczyszczona i poskładana. O ile actuator posiada potencjometr i silnik jest w stanie sam sobie sklalibrować zakres pracy. To nie wiem czy lepszym sposobem będzie ustawienie zderzaka na samochodzie patrząc na wykres(Forscan) wymagane i aktualne parametry. Czy lepiej poszukać kompetentnego turbiniarza ktory ustawi limit na maszynie? Sztanga pracuje w zakresie (-0.5bar / 0.0bar) Silnik 2011r - T3DB - 1.6 TDCI 115km >(139km) Przypuszam że nie znajdę tutaj osoby zorientowanej, co może doradzić ale zawsze można zapytać. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. edit. ustawiona na maszynie w 2 korkach.
__________________
![]() Ostatnio edytowane przez technikibart ; 01-10-2024 o 16:06 |
![]() |
![]() |