![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 17-11-2014
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011
Postów: 3
|
![]()
Witam,
Zaczęło mi pryskać ropą na połączeniu dolotowych przewodów paliwa do wtryskiwaczy. Mechanik zdiagnozował przyczynę jako zużyty metalowy pierścień uszczelniający pomiędzy króćcem a wtryskiem. Faktycznie na tych pierścieniach widać wyraźne wyżłobienie. Te pierścienie (podkładki czy jak to nazwać) mają wymiary: 10mm średnica zewnętrzna, 6mm wewnętrzna, grubość około 1.35 mm. Nie wiem jaki to materiał, wygląda jak stal. Problem w tym, że nie da się tego elementu nigdzie dostać (wg Forda to integralna część wtryskiwacza i trzeba cały wtryskiwacz wymienić). Macie w tym temacie jakieś doświadczenia? Skąd taki element znaleźć, bądź może jak inaczej to naprawić? P.S. Mechanik na próbę zamontował miedziane uszczelki, ale o grubości 1mm (zamiast 1.35) i leje się ropa jeszcze gorzej. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: ADAM
Zarejestrowany: 16-05-2018
Skąd: OTWOCK
Model: Mondeo MK3
Silnik: 1,8 cm3 DURATEC HE
Rocznik: 2003
Postów: 1,453
|
![]()
Czasami udaje sie zlikwidowac wyciek, zakładając całkowicie nową rurke wysokiego cisnienia, nie uzywana.
Wtedy ona dopasuje sie do tego juz wyżłobienia we wtryskiwaczu, trzeba pierwszy raz bardzo mocno dokręcic, uruchomic silnik, i jak jeszcze sie poci ropa, to dokręcic mocniej, ale z wyczuciem, aby nie zerwać gwintu we wtryskiwaczu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 17-11-2014
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011
Postów: 3
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: ADAM
Zarejestrowany: 16-05-2018
Skąd: OTWOCK
Model: Mondeo MK3
Silnik: 1,8 cm3 DURATEC HE
Rocznik: 2003
Postów: 1,453
|
![]()
Nie ma sensu, spróbuj jak napisałem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::professional
![]() Imię: Mirosław
Zarejestrowany: 08-11-2011
Skąd: wrocław
Model: transit
Silnik: 2,2
Rocznik: 2009
Postów: 1,529
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 11-06-2018
Model: galaxy
Silnik: dw10c
Rocznik: 2011
Postów: 750
|
![]()
Podkladki mozna wziac ze starego wtrysku, oddaj wtrysk do regeneracji to ci to naprawia.
Sent from my F8331 using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: ADAM
Zarejestrowany: 16-05-2018
Skąd: OTWOCK
Model: Mondeo MK3
Silnik: 1,8 cm3 DURATEC HE
Rocznik: 2003
Postów: 1,453
|
![]()
Moja wina, nie przeczytałem pierwszego postu ze zrozumieniem, przepraszam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
przewody paliwowe , wtryskiwacze , wyciek |
|
|