![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-10-2010
Skąd: Bełchatów
Model: Ford S-Max
Silnik: 2.0 TDCI 130km
Rocznik: 2006
Postów: 94
|
![]()
Witam
Po przeskanowaniu Forscanem za pomocą Vscan STN1170 ELM327 v3 VIAKEN mam taki problem. ===HVAC DTC U2100:00-2B=== Kod: U2100 - Konfiguracja początkowa nieukończona Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC Moduł: Ogrzewanie Wentylacja Klimatyzacja ===END HVAC DTC U2100:00-2B=== ===DTC P0670:00=== Kod: P0670 - Obwód sterujacy modulu swiec zarowych Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).===END DTC P0670:00=== ===DTC P0380:00=== Kod: P0380 - Obwód A świecy żarowej/elementu grzejnego Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).===END DTC P0380:00=== Po wykasowaniu go problem zaraz się pojawia na nowo po ponownym odczycie . Proszę o pomoc o co chodzi z tymi błędami, co może być uszkodzone. Z góry dziękuję za pomoc oraz wszystkie sugestie. Pozdrawiam, Ostatnio edytowane przez zibi967 ; 01-01-2017 o 19:34 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FCP member
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 08-06-2012
Skąd: Kamień Pomorski
Model: kuga
Silnik: 2.0 TDCI 140>163
Rocznik: 2010
Postów: 474
|
![]()
Witam
Znajomy ma Smaxa 2010 z silnikiem 2.0 ecoboost z rana na zimnym silniku pojawiają się drżenia wyczuwalne na kierownicy,po rozgrzaniu drżenia zanikają . Po zczytaniu błędów wyskakuje błąd P0258 "Wirnik/krzywka pompy wtryskowej B - niski sygnał" miał ktoś z was taki przypadek ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-10-2010
Skąd: Bełchatów
Model: Ford S-Max
Silnik: 2.0 TDCI 130km
Rocznik: 2006
Postów: 94
|
![]() Cytat:
A co za tym idzie brak grzania świec żarowych . PCM zamontowany jest z lewej strony nad nadkolem , w puszce z płynem do spryskiwaczy. ( czarna wtyczka ) są 3 Przekaźnik R4 mieści się po tej samej stronie w skrzynce z bezpiecznikami , nad bezpiecznikiem F15 Dodam jeszcze że wcześniej warto sprawdzić czy - Przekaźnik R4 jest sprawny i bezpieczniki F2 i F4 Ostatnio edytowane przez zibi967 ; 16-01-2017 o 13:39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 16-04-2016
Skąd: TYCHY
Model: modeo mk4
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 32
|
![]()
Poradziłeś sobie z tymi błedami p0670,p0380 ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 16-04-2016
Skąd: TYCHY
Model: modeo mk4
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 32
|
![]()
A wiec problem rozwiązałem . Uszkodzony był kabel biało-pomarańczow pare centymetrów za pierwsza wtyczką od pcm w prawym przydnim nadkolu.
Ostatnio edytowane przez mondeo88 ; 05-03-2017 o 13:23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-10-2010
Skąd: Bełchatów
Model: Ford S-Max
Silnik: 2.0 TDCI 130km
Rocznik: 2006
Postów: 94
|
![]()
Ponawiam zapytanie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
===HVAC DTC U2100:00-2B=== Kod: U2100 - Konfiguracja początkowa nieukończona Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Lampka sygnalizująca wyłączona przy tym DTC Moduł: Ogrzewanie Wentylacja Klimatyzacja ===END HVAC DTC U2100:00-2B=== Po skasowaniu problem wraca . Może ktoś miał taki problem i podpowie gdzie szukać . |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Junior Moderator
![]() Zarejestrowany: 09-09-2004
Skąd: lubuskie
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 3,033
|
![]()
ja mam taki problem, pojawił się jak kliknąłem w forscan jakiś reset czy test modułu HVAC, nie pamiętam dokładnie co to było, od tego czasu mam ten błąd i nie potrafię go zwalczyć choć próbowałem wielokrotnie różnymi narzędziami...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 05-03-2019
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 4
|
![]()
Witam serdecznie.
Odkopuję stary temat. Pacjent: S-Max 2007 2.0 TDCi 140KM Objawy: ===PCM DTC P0670:00-2D=== Kod: P0670 - Obwód sterujacy modulu swiec zarowych Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). ===END PCM DTC P0670:00-2D=== ===PCM DTC P0380:00-2D=== Kod: P0380 - Obwód A świecy żarowej/elementu grzejnego Status: - DTC obecny w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module). ===END PCM DTC P0380:00-2D=== Poza błędami auto jeździ normalnie, uruchamia się normalnie. Diagnozowanie, próby naprawy: - wymienione świece żarowe (3 były spalone) - sprawdzone przekaźniki i bezpieczniki - rozprułem wiązkę od komputera, żadnych przetarć nie znalazłem, przejścia pomiędzy "kostkami" są wszystkie - po przekręceniu kluczyka na świece jest podawane 9V Co dalej: Panowie, proszę o wskazówki co jeszcze mogę sprawdzić. PS. Czy napięcie podane na świece po przekręceniu kluczyka (9V) nie jest zbyt małe ? UP. Naprawdę nikt nie spotkał się z takimi problemami ? Ostatnio edytowane przez oo8 ; 01-07-2019 o 19:36 |
![]() |
![]() |