![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-11-2009
Skąd: Śląsk
Model: Fiesta
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 42
|
![]()
Witam,
Ford Fokus 1.8tdci z 2004r Zrobiłem probe przelewowa 1 wtrysk 0 2 wtrysk 25 3 wtrysk 30 4 wtrysk 45 Moje pytanie czy wszystkie wtryski do wymiany, oprócz 1 ? Na komputerze p0251. Auto odpala od strzała, tylko gaśnie na biegu jałowym, trzeba trzymać na gazie żeby nie zgasł. Autko chodzi jak ciągnik. Filtr paliwa wymieniony Ostatnio edytowane przez vodun ; 04-10-2019 o 17:25 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-11-2009
Skąd: Śląsk
Model: Fiesta
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 42
|
![]()
Nikt nie pomoze ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,744
|
![]()
Jakim cudem 0? :O
Nie ma możliwości żeby na wtrysku był przelew 0. Weslug mnie wtryski nr 2 i 3 całkiem spoko. 4 trochę gorzej a 1 to pojecia nie mam co tam się dzieje ale nic dobrego. Poczytaj o interpretacji wyników. Wtryski zawsze trochę przelewaja. Bo tak są skonstruowane. Auto w ogole pracuje na 4 cylindry czy na 3? Daj jakiś filmik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-11-2009
Skąd: Śląsk
Model: Fiesta
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 42
|
![]()
No wlasnie mnie tez zmartwilo to, ze nic nie ma. NIe wiem czy sie cos znim nie stalo. Wezme wsadze inny sprawny i zobacze, czy to nie jego wina.
Auto pracuje jak na 3 cylindry. Zeby chodzilo trzeba trzymac na gazie bo inaczej zgasnie. Slychac jakby jakis stukot w okolicach silnika. Narazie wymienilem filtr paliwa ( nie ma opilkow w roppie) Czujnik polozenia walu W pon wezme sie za ten wtrysk i sprawdze czy wogole dochodzi do niego paliwo, moze na listwie cos sie zapchalo. Ostatnio edytowane przez vodun ; 05-10-2019 o 12:17 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,744
|
![]()
Jak masz taką możliwość to jasne...
Obstawiam że auto zacznie żyć. Ta reszta idealna nie jest ale przynajmniej powinna w miarę działać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-11-2009
Skąd: Śląsk
Model: Fiesta
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 42
|
![]()
Dzieki dam znac w pon, czy cos pomoglo czy jednak nie poszedl np regulator cisniena na pompie wtryskowej, lub nie jest zapchany uklad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,744
|
![]()
Regulator regulatorem ale średnio on ma wpływ na próbę przelewowa.
Po to jest listwa żeby wszędzie bylo to samo ciśnienie. Bo chyba że tam ktoś do filtra wrzucil dwie garści piachu i wszystko jest zapchane. Daj znać co i jak |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FCP member
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 24-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 3,007
|
![]()
Wygląda na to że wtryskiwacz nr 1 jest totalnie zacięty. To by tłumaczyło wynik 0 na przelewie i pracę silnika na 3 gary...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 04-11-2009
Skąd: Śląsk
Model: Fiesta
Silnik: 1.4
Rocznik: 2003
Postów: 42
|
![]()
Wymienilem ten 1 wtrysl, zakodowalem. Autko odpalilo ladnie, przejechalem moze z 10km i nagle cos jakby strzelilo w aucie i biala chmura dymu za mna. Autko moze odpalilo jescze z 2 razy ale zero mocy, teraz juz nie odpala w ogole. No chyba trzeba auto zaprowadzic do jakiegos fachowca bo ja juz nie mam pomyslu.
|
![]() |
![]() |