![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 16-01-2019
Skąd: Brzostek/Tarnów
Model: Focus Active M6 MK4 2019.75
Silnik: 1.5 EcoBlue 120KM
Rocznik: 2019
Postów: 910
|
![]()
Kupiłem zaprawkę Ruby Red. Z tego co wiem, jest to lakier trójwarstwowy. Chyba nawet zdjęcia do tego artykułu ([Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]) przedstawiają Mondeo z takim lakierem.
Schemat malowania tego typu lakierów: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mam dwie buteleczki i instrukcję: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Z instrukcji wynika, że do lakierów 3-warstwowych powinny być dwie bazy i bezbarwny (czyli tak jak wynika z pierwszego zdjęcia). Czerwona butelka ma mocno czerwony lakier. Biała butelka z lakierem bezbarwnym (Clearcoat) ma lakier różowy/jasno czerwony. Pytanie czy nie powinno być jeszcze klasycznego lakieru bezbarwnego (chodzi mi o barwę). Jak to powinno być użyte zgodnie ze sztuką? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 16-03-2016
Skąd: uć
Model: ford focus 3 i pół
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2017
Postów: 1,353
|
![]()
Sprzedają tylko kolor,klar musisz dokupić. Pamiętaj że to tylko zaprawka pędzelkiem,uzyskanie odpowiedniego koloru (a raczej jego nasycenie - bo tu jest tak naprawdę problem) jest niemożliwe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 16-01-2019
Skąd: Brzostek/Tarnów
Model: Focus Active M6 MK4 2019.75
Silnik: 1.5 EcoBlue 120KM
Rocznik: 2019
Postów: 910
|
![]()
Tak wiem. że to ma bardziej służyć jako zatrzymanie rdzy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 8,674
|
![]()
clearcoat (klarlack) to jest właśnie bezbarwny (lewa flaszka)
W zaprawkach nikt się nie będzie bawić trójwarstwowe malowanie (chyba że sam pomieszasz). zaprawka jest dla oka a nie do zatrzymania rdzy |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 30-11-2016
Model: Ford KA
Silnik: 1,5 160 KM
Rocznik: 2006
Postów: 995
|
![]()
A ten po prawej to najprawdopodobniej wodny lakier, wiec w razie nieudanego estetycznie naniesienia można wodą zetrzeć, poprawić. tak robiłem, a potem ten klar co w butelce po prawej jak kolega wyżej zauważył.
Zatrzymać w Fordzie nowym czy starym jedyna skuteczna metoda to preparaty [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Róbcie autka puki ich Wam nie zjadło, bo koszt operacji śmieszny wręcz. Samodzielnie 200-300 zł, w autoryzowanym zakładzie około 600 zł Czym wcześniej Forda się potraktuje tym lepiej, a najlepiej nowego. W razie pytań pomogę, bo już parę aut robiłem. Własnoręcznie jak i w zakładzie. Robota banalnie prosta.
__________________
nie każda morda pasuje do Forda ![]() Ostatnio edytowane przez kumpel Fordzika ; 20-11-2019 o 17:00 |
![]() |
![]() |