![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Damian
Zarejestrowany: 10-04-2018
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011
Postów: 2
|
![]()
Witam,
Posiadam Focus-a mk3 1.6tdci 95km z 2011r. 95 km na taki dosyć duży samochód wraz z pasażerami oraz klimatyzacją to trochę mało. Ma ciężko się zebrać. Czytałem, że 95km i 115 to te same silniki tylko soft inny. I jest możliwy chip nawet do +/- 135km. Przebieg samochodu to prawie 380 tys km. Czy to nie jest za dużo na chip ? I za bardzo nie wysili silnika ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-12-2008
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2012
Postów: 264
|
![]()
Jest ogromny wątek poświęcony chipowaniu. Zajrzyj tam. Warto!
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FCP member
![]() Zarejestrowany: 23-10-2012
Skąd: Gdańsk/Zgorzelec
Model: Mondeo MK5 ST Line X AWD
Silnik: 2.0 180KM-> ~205
Rocznik: 2018
Postów: 2,894
|
![]()
Przebieg spory, ja bym chyba zrobił zmianę na 115KM na fabrycznym sofcie. Różnice odczujesz a silnik nie będzie za bardzo wysilony.
Jak bywasz w Gdańsku to mogę Ci ogarnąć.
__________________
Trzeba być wytrwałym żeby się ze mną skontaktować, oczywiście nie gwarantuje to możliwości spotkania ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::amateur
![]() Imię: Damian
Zarejestrowany: 10-04-2018
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011
Postów: 2
|
![]()
Czytałem już chyba wszystkie wątki dot. chipowania tego silnika.
Samochód podobno odzyskuje nowe życie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Najbardziej mnie intrygowało pytanie czy ze względu na ten przebieg silnik i podzespoły nie będą już za bardzo "zmęczone" na taki chip. Dzięki za opinie. Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-08-2024
Skąd: Suwałki
Model: Focus mk4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2018
Postów: 334
|
![]()
Jak w temacie. Jestem świeżo po chipie, raptem wczoraj. Chciałem zasięgnąć waszej opinii. Generalnie silnik ma ok 340 tys nalotu. Zastanawia mnie czy niedostatek w wyższych obrotach powodować będzie zawalony dolot? Hamownia drogowa. Jak patrzyłem po wykresach na google grafika to moment jest całkiem dobry. Inne podobne wychodzą gorzej.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez Flisator ; 22-01-2025 o 12:39 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::professional
![]() Imię: Karol
Zarejestrowany: 29-08-2013
Skąd: w-wa
Model: mondeo MK4 / MK5
Silnik: 1.6 eb ~210KM / 2.0 tdci 215KM
Rocznik: 2014 / 2017
Postów: 1,883
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 02-08-2024
Skąd: Suwałki
Model: Focus mk4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2018
Postów: 334
|
![]()
Dzięki. Z tego wszystkiego to doszło by wytarcie wałka. Jak zrobi się ciepłej to zaglądnę kamera do DPF i dolotu przez rurkę EGR. Nie mniej tam gdzie ma być moc maksymalna to nie kręcę silnika. DPF już ma swoje zrobione, ale wypala się co 1200-1300km więc źle nie jest.
Ostatnio edytowane przez Flisator ; 25-01-2025 o 00:17 |
![]() |
![]() |