![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-03-2006
Postów: 50
|
![]()
zaryzykuje jeszcze raz temat bo zima idzie wielkimi krokami:
mam dogrzewanie w galaxy 99r diesel i niestety te modele nie mozna odblokować przez VAG'a powiedzcie jak odblokować sterownik (i czy jest on w samym piecyku czy gdzies na zewnątrz), może ktoś ma schemat do galaktyki(chodzi o całoł elektrykę układu dogrzewania??) Ostatnio edytowane przez deku ; 03-03-2016 o 15:59 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 03-05-2007
Skąd: ŻORY
Model: GALAXY / TRANSPORTER / FREELANDER / PREMIUM / PIAGGIO SFERA / MTD YARD MAN /TRANSIT
Silnik: 1.9TDI 110KM / 2,4 D 74 KM / 120 KM / 460 KM / 0.049 / 15,5 KM / 2.0 100 KM
Rocznik: 1998 /1992 / 1998 / 2011 / 1996 / 2001 / 2001
Postów: 648
|
![]()
Przyłączm się do kolegi :fcp1
__________________
Długo o nim marzyłem - warto marzyć. były: maluszek 0.65, trabi 0.6 (x2), lada 2107 1.3, 1.5 (x2), sierra 1.8TD (pomyłka), pony 1,5, astra 1,6, golf IV TDI kombi firmowy, NUBIRKA 2.0. Obecnie jest GALAXY 1.9 TDI ![]() Kolejne marzenie to jakiś bliźniak MK2, oczywiście TDI ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,688
|
![]()
Nie chce wam się za bardzo szukać, pare tematów wyzej opisałem gdzie jest umieszczony sterownik.
Ale wkleje tu cytat z tamtego tematu: Cytat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 11-07-2006
Skąd: Kraków
Model: VW SHARAN
Silnik: 1.9tdi 110KM
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
![]()
Sterownika nie odblokujecie bez zegara EBERSPACHERA odpowiednio podłaczonego do dogrzewacza. A instrukcje wysłałem wam mailem.
Proponuje znaleźć miejscowego elektryka któy dysponuje takim urządzeniem i poprosić o podłaćzenie. Wyjdą wszystkie ewentualne kody błędów oraz on wam odblokuje sterownik jesli jest zablokowany. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Imię: Przemysław
Zarejestrowany: 20-10-2007
Skąd: Olsztyn
Model: FORD GALAXY GIA
Silnik: 1.8 125KM
Rocznik: 2009
Postów: 226
|
![]()
Witam marwyk.
Ja dostałem jakąś instrukcje - jestem zdziwiony bo nie potrzebowałem. Sprawdź komu wysłałeś. Pozdrawiam
__________________
Poprzednio sharan 2.0+LPG 1996, galaxy 2.8 TIPTRONIC 2001 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-03-2006
Postów: 50
|
![]()
marwyk prześlij jeszcze raz tą instrukcje bo nic nie dotarło- [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
wracając do tematu dogrzewania to tak, miałem przegnite przewody przy pompce- naprawione, nie było +12V na wtyczne pin 7 (12V z alternatora styk D+ ) podałem sztucznie 12v na ten brakujący pin 7 i piec milczy (oczywiscie czujnik temperatury na podszybiu zwarty) .Pompka delikatnie stuka ale piec nie startuje Czy te 12V z alternatora ma być na stałe?? co to wogóle za sygnał co jeszcze mozna zrobić (oprócz kupna nowego pieca :fcp2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 11-07-2006
Skąd: Kraków
Model: VW SHARAN
Silnik: 1.9tdi 110KM
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
![]()
udać sie do gościa ktory podłaczy zegar i odczyta kody błedów,
tak możesz jeszcze wymienić świece (podróbka 130 zł, oryginal cięzko dostępny), siateczke na swiece ok. 30-50 zł; wentylator ok. 250 zł, jakiś czujnik (nie wiem ale mysle ze 50-100) i wiele innych. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-03-2006
Postów: 50
|
![]()
na ale te 12V z alternatora D+ czy jest to stałe 12V czy jakieś impulsy ? i czy na czas naprawy można zastąpić podaniem bezpośrednio z akumulatora??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 11-07-2006
Skąd: Kraków
Model: VW SHARAN
Silnik: 1.9tdi 110KM
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
![]()
można podać stałe 12V to samo co idzie do zasilania.
Tylko nie jest to bezpeiczne rozwiązanie bo nie ma obiegu wody a co za tym idzie po chwili ppłyn w dogrzewaczu gotuje sie a nastepnie wyłącza sie dogrzewacz i tak po kilku razach jest zablokowany i jedzie sie do speca z zegarem w celu jego odblokowania. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 18-11-2007
Skąd: ZKA
Model: Galaxy mk1
Silnik: 1,9 tdi
Rocznik: 1996
Postów: 7
|
![]() |
![]() |
![]() |