![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 25-08-2019
Skąd: SPS
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 diesel
Rocznik: 2012
Postów: 7
|
![]()
Cześć. Pozwoliłem sobie na utworzenie wątku o moim focusie, a dokładnie o rzeczach jakie mnie w nim martwią. Liczę na rozwianie moich podejrzeń i oby nie były prawdziwe. Auto kupiłem w lipcu, 2 lata u nas, wcześniej w Niemczech. Miał jakąś przygodę (robiony prawy przód) Poprzednik twierdził, że skrupulatnie sprawdzał numery pasów, napinaczy ect. i nic nie wzbudziło jego podejrzeń.
Do rzeczy. Po kupieniu viakena na USB przeglądałem chyba wszystkie wskazania i znalazłem wartości jak poniżej RCM parametry.jpg czy te trzy "zwarcia" to oznaka że jest po wystrzale? Ostatnio wykupiłem licencje i zaglądnąłem do środka RCM i tam wszystko jest DISABLED ;-/ czujniki bezp.jpg Co Wy na to?
__________________
Mondeo MK4 2012 2.0TDCI Powershift Titanium Focus MK3 2012 2.0TDCI Powershif Titanium Fiesta MK5 2007 1.3 Benzin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus 3 kombi
Silnik: 1.6 TDCi DV6C
Rocznik: 2012
Postów: 1,411
|
![]()
Jeśli chodzi o rezystancje to mam identycznie. Reszty nie mam jak sprawdzić.
Niestety nie wiem czy to jest dobrze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 25-08-2019
Skąd: SPS
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 diesel
Rocznik: 2012
Postów: 7
|
![]()
Spać nie mogłem wczoraj przez to:-/
Zatem czekamy na kogoś kto to nam wyjaśni...
__________________
Mondeo MK4 2012 2.0TDCI Powershift Titanium Focus MK3 2012 2.0TDCI Powershif Titanium Fiesta MK5 2007 1.3 Benzin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 16-10-2017
Skąd: Świętochłowice
Model: Focus MK4.5
Silnik: 1.0 mHEV 155KM
Rocznik: 2023
Postów: 2,348
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,687
|
![]() Cytat:
Ja na przykład nie widzę żadnych "zwarć"Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.... Prawidłowa rezystancja spłonki generatora gazów poduszki czy kurtyny zawiera się w przedziale 1,8ohma - 2,8ohma. Poniżej 1,8ohma jest błąd DTC "zwarcie w obwodzie sterującym odpalaniem czegoś-tam" a powyżej 2,8ohma jest inny DTC "nieprawidłowa rezystancja obwodu sterującego odpalaniem czegoś-tam"... Te 3ohmy to prawdopodobnie "zaokrąglenie" FORScana do 1 znaku wartości lekko wyższej od 2,5ohma... (a mieszczącej się w zakresie i w związku z tym nie dającej błędu DTC). Co do reszty - mamy do czynienia z autem przedliftowym - a w takim praktycznie nie ma konfiguracji poszczególnych modułów (w tym przypadku RCM), bo w przedlifcie praktycznie wszystko zdefiniowane jest w konfiguracji centralnej pojazdu.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 03-01-2022 o 22:09 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus 3 kombi
Silnik: 1.6 TDCi DV6C
Rocznik: 2012
Postów: 1,411
|
![]()
A mi coś tu nie gra.
Ok, spłonka ma ok 2ohm, a dlaczego np. kurtyna prawa ma te 2ohmy a kurtyna lewa ponad 2k ohm? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::specialist
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 09-02-2017
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 1.6 Benzyna
Rocznik: 2013
Postów: 828
|
![]()
W RCM przedliftowym tak jest....
prawie wszystko wyłączone. tez to przerabiałem jak zaglądałem u siebie Tak ma być i tak mają wszystkie? przedlifty nie grzebać.
__________________
===== |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::professional
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 25-09-2012
Skąd: Warszawa
Model: Focus 3 kombi
Silnik: 1.6 TDCi DV6C
Rocznik: 2012
Postów: 1,411
|
![]()
Ja nie mam zamiaru. Rcm i ogólnie poduszki powietrzne to jest ostatnia rzecz jaką bym ruszył w aucie o ile w ogóle.
Znam swoją wiedzę na ten temat i wiem że jest na tyle znikoma aby się do tego nie dotykać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 25-08-2019
Skąd: SPS
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 diesel
Rocznik: 2012
Postów: 7
|
![]()
No i piękne dzięki Wam, a przede wszystkim tedi_k
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mogę spać od dziś spokojniej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Nie mam kompa przy sobie, ale zapodam kolejne pytania jeśli nie znajdę odpowiedzi na temat dodania "remote start".
__________________
Mondeo MK4 2012 2.0TDCI Powershift Titanium Focus MK3 2012 2.0TDCI Powershif Titanium Fiesta MK5 2007 1.3 Benzin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-08-2020
Model: Focus ST MK3 USA
Silnik: 2.0
Rocznik: 2017
Postów: 355
|
![]()
Ja mam polifta, w BCM kurtyny boczne i poduszka kolanowa jest „without”, a fizycznie są w aucie. Pytanie czy tak ma być? Czy w razie zdarzenia one zadziałają?
|
![]() |
![]() |